4x2 Vervoerhoer 20 February 2007 #21 Arne said: je hebt hem dus echt op straat over staan spuiten? x|:W Click to expand... Brabo's FTW :+ En waar anders, als ik m in de tuin had gezet had ik ruzie gekregen. Voornl omdat ik dan de poort had moeten slopen, maar goed
Arne said: je hebt hem dus echt op straat over staan spuiten? x|:W Click to expand... Brabo's FTW :+ En waar anders, als ik m in de tuin had gezet had ik ruzie gekregen. Voornl omdat ik dan de poort had moeten slopen, maar goed
D10N ookwel Dion! 20 February 2007 #22 4x2 said: V [IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/Divers/Bonk4.JPG[/IR] Click to expand... WOAH!! jij ook al een t-5r, wedstrijdje!? :7 alleen jij hebt RWD, dus ben je van 0-150 sneller, daarboven komt de aerodynamica van de franse technologieën in actie!
4x2 said: V [IR]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/Divers/Bonk4.JPG[/IR] Click to expand... WOAH!! jij ook al een t-5r, wedstrijdje!? :7 alleen jij hebt RWD, dus ben je van 0-150 sneller, daarboven komt de aerodynamica van de franse technologieën in actie!
Mitsjiel FAC member y0! 21 February 2007 #26 Verzendkosten B16a2 blok vanuit VS: 850 dollar ongeveer 8P
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #29 en dan komt het blok + overige dingen voor de swap er nog bij ......pffff
marbossi Well-Known Member 21 February 2007 #30 [5th]Tom K said: OPROEP AAN IEDEREEN, GA NAAR www.radiodigitaal.nl DRUK OP APRES SKI RADIO en geniet Click to expand... Dit is lekker:W
[5th]Tom K said: OPROEP AAN IEDEREEN, GA NAAR www.radiodigitaal.nl DRUK OP APRES SKI RADIO en geniet Click to expand... Dit is lekker:W
BoydM Squadra Italia 21 February 2007 #31 Vrijdag andere bumper + skirts ophalen dan word echt reeezzzz 8) Strak maken, koplamp sproeiers erin en naar de spuiter 8) Voorbeeldje van skirts en bumper 8)
Vrijdag andere bumper + skirts ophalen dan word echt reeezzzz 8) Strak maken, koplamp sproeiers erin en naar de spuiter 8) Voorbeeldje van skirts en bumper 8)
Divided. Well-Known Member 21 February 2007 #32 skirts vind ik niet mooi aansluiten van de achter bumper :S
BoydM Squadra Italia 21 February 2007 #33 Apple said: skirts vind ik niet mooi aansluiten van de achter bumper :S Click to expand... Zit ook een wiel tussen..
Apple said: skirts vind ik niet mooi aansluiten van de achter bumper :S Click to expand... Zit ook een wiel tussen..
5 [5th]Tom K ''en kornuiten'' 21 February 2007 #35 marbossi said: Originally Posted by [5th]Tom K OPROEP AAN IEDEREEN, GA NAAR www.radiodigitaal.nl DRUK OP APRES SKI RADIO en geniet Click to expand... marbossi said: Dit is lekker:W Click to expand... 9||6
marbossi said: Originally Posted by [5th]Tom K OPROEP AAN IEDEREEN, GA NAAR www.radiodigitaal.nl DRUK OP APRES SKI RADIO en geniet Click to expand... marbossi said: Dit is lekker:W Click to expand... 9||6
Mitsjiel FAC member y0! 21 February 2007 #37 BoydM said: Zit ook een wiel tussen.. Click to expand...
BoydM Squadra Italia 21 February 2007 #40 JP-Tuning said: echte qv's skirts gevonden boyd? Click to expand... Jah :winner: @ Stephan, niet meer
JP-Tuning said: echte qv's skirts gevonden boyd? Click to expand... Jah :winner: @ Stephan, niet meer