Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Levens gevaarlijk :X, heiloo is trouwens nog geen 5minuten hard scheuren van me huis.

Je stond tog niet op je schijven bij die rotonde voor het politiebureau :P
 
Wat voor sterkte hebben die nieuwe bouten?

Wel een hele ervaring, hoop het zelf nooit mee te maken.

ze zitten nu met 130nm vast

Nieuwe bouten hebben treksterkte van 12.5 ton per cm2 oid.

Sibo: rotonde bij t station, mn band rolde zowat de snackbar binnen
 
Dat is idd wel een leip gezicht :D Mazzelpik ben je idd :P

Ooit wel eens een bus gezien waar het wiel van doorreed toen de bus remde, dan sta je ook wel ff te kijken :D8P
 
Peugeot eh :+


*kon je verwachten van mijn kant eh pim :P*

hovj:*

rooienaar: zekere voor t onzekere ivm grovere spoed

Kijk t allemaal wel ff aan, tremt btw als een idioot dat nieuwe remspul:D
Ik moet iets verder mn pedaal intrappen door de grotere klauwen, maar kan daardoor in t begin heel gedoseerd remmen, trap ik m verder in dan sla je met je kop tegen t dashboard:+
 
Jij bent er ook neem ik aan 15 april? Wil wel eens een rondje mee rijden in dat peug ding van je dan. Benieuwd hoe dat nou gaat :)
 
Ze komen gewoon vaak terug, tja hoe wil je het dan horen 8P

En nee ik geen getal ofzo.

Als je het over deze boeg gooit, klasgenoten van mij werken bij Ford, Fiat, Alfa en die mensen daarvan komen ook steeds terug. En jah ook ALFA (vooral Alfa) waar jij zo'n voorstander van bent.

Een meisje uit mn klas werkt ook bij audi en die zegt dat ze er niet zo heel veel problemen mee heeft of hebben daar.......



Kom je ook 15 april stephan naar veenendaal ?

of sta je op iemands:

'' ik sla je op je bek als ik je zie'' lijstje ?

niet op de mijne hoor ...

:rolleyes:



Ik moet wel zeggen, ik ben ooit is met een golfje 4 1.8 20VT mee gereden maar ik had er meer van verwacht dan dat ik daadwerkelijk merkte.

Het was niet verkeerd maar ik had er meer van verwacht eerlijk gezegt.

En voordat mensen over mn polo met 75 pk gaan hebben, ik weet het het stelt ook niks voor maar daarom had ik deze oto niet gekocht om snel te zijn ;)
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top