Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Ik wens alleen nuttige feedback te krijgen, geen bijdehante opmerkingen. Maar zullen we stoppen met het vervuilen van deze topic?
 
Ik zal maar eens wat ontopic doen dan met mijn superauto :#

Golf_22_2_2007_3.jpg


Golf_22_2_2007_4.jpg


Wie zou er niet zo`n geweldige auto willen hebben ? 8P

Vanochtend de achteras + benzinetank gedemonteerd. Vooral het originele brandstofsysteem + leidingen hebben wel eens betere tijden gekend. De goeie ouwe roestduivel is goed bezig geweest daar :D

Golf_22_2_2007_1.jpg


Golf_22_2_2007_2.jpg


Zo maar ff wat eten en dan weer flink aan het klussen. Wish me luck :P
 
Trek die naaldlichtsensor is los, loopt ie lekkerder :P

Maar nieuwe turbo? Oude kapot gereden of versleten?


Turbo upgrade, deze is aangepast en versterkt qua lagering!
Ook andere verstuivers en uiteraard chippie op maat.
Nu met veilige (computer) waardes hopen we op een 160pk te komen.
Het blok levert orgineel 90pk:L
 
Turbo upgrade, deze is aangepast en versterkt qua lagering!
Ook andere verstuivers en uiteraard chippie op maat.
Nu met veilige (computer) waardes hopen we op een 160pk te komen.
Het blok levert orgineel 90pk:L

Dan begint het ergens op te lijken! Pluimen al wat je geleerd hebt met zo'n ding +pippi+
 
Hij is mss wel lelijk maar zou uhm voor geen goud willen missen. Ik gebruik uhm best vaak daarom, als de achterklep strak gemaakt is gaat ie eraf. Maja dat is volgend jaar pas. ;)

Idd...

Weet niet in welk land jij rijdt Tom, maar in de regen op de snelweg zou ik hem serieus niet willen missen..
 
Mooie Klusbak blijft't Lieuwe :P Hoeveel km rijdt je nou per jaar met dat ding? Zal niet veel zijn, te zien aan het aantal keren dat ie uit elkaar ligt :P
 
Vorig jaar wel iets van 3/3,5 duizend gereden met het ding .. nog best wat toch ? :p Ach ja het blijft gewoon een hobby auto .. heb het ding niet nodig om me te vervoeren. Maar zometeen met het mooie weer etc begint het wel flink te kriebelen. Komende weken maar even flink klussen (tenminste als ik dan nog geen werk heb).
 
Goed bezig lieuwe :W, heb je ding van te voren nog eens gewogen op een weegbrug?

Zonet nog in een golf 2 KR lopen brande van een maatje, toch wel heerlijk branden in zon ding :W
Dakraam open en scheuren 8), ding zit echt aan de weg geplakt..

Maar ding is ws zo helemaal totaal loss :P, gozer waar hij van is rijdt als een gek :+.
Hij had hem vorige week woensdag gekocht, en had eind van de week de drukgroep al stuk:D
 
Sommige (luxure) Golf2`s hebben wel stuurbekrachtiging.

Goed bezig lieuwe :W, heb je ding van te voren nog eens gewogen op een weegbrug?

Nee. Zal weinig uitmaken t.o.v origineel denk ik, omdat de rolkooi ook wel 30kg weegt :)

Maykel zijn ex-grill heeft ook concurrentie gekregen :# Wat vinden jullie mooier ? De grill met of zonder embleem. Als de auto weer wat in elkaar zit ga ik het wel bekijken @ de auto. Grill zonder embleem is wel uniek .. zie je echt bijna nooit met dunne lamellen. Embleemloze zooi die je altijd ziet is dus met de dikke lamellen wat ik nogal lelijk vind :P

Grill4.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top