Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Vorig jaar wel iets van 3/3,5 duizend gereden met het ding .. nog best wat toch ? :p Ach ja het blijft gewoon een hobby auto .. heb het ding niet nodig om me te vervoeren. Maar zometeen met het mooie weer etc begint het wel flink te kriebelen. Komende weken maar even flink klussen (tenminste als ik dan nog geen werk heb).

Baal er de afgelopen dagen ook wel van dan mn golf stil staat. Prachtig weer om een eindje te toeren.
 
Ik zit ook wat te twijfelen. Moet het toch echt op de auto zien om te bepalen wat mooier is :)

Hier een foto van de auto waar de grill vanaf komt.. vind ik best mooi staan.

P5010018.sized.jpg
 
Ik weet niet wat er mooier staat, moet je op de auto zien denk ik.

Ik heb nu ook embleemloos met rood randje 8)

En eentje met enkele lampen, rood randje en logo voor reserve :D
 
GEEN IDEE WAAR IK HET ANDERS MOET POSTEN!!

Airride is dus echt voor voor pussy's 8)


Vwforum said:
Before:

[ir]http://img442.imageshack.us/img442/8861/hoogel4.jpg[/ir]


After:

howlow1bj0.jpg


howlow2ji9.jpg


howlow3tb4.jpg


howlow4xi2.jpg


howlow5ev3.jpg


howlow6kt4.jpg


howlow7it1.jpg


howlow8im7.jpg


howlow9nq9.jpg


howlow10ot0.jpg


howlow11fz8.jpg


howlow12ut4.jpg


howlow13zi4.jpg


howlowhm7.jpg



hij kan achter nog 3 cm zakken en voor nog 2 dus haha tog maar niet denk ik :D
 
Mijn auto verhaaltje is over :(

net me mondeo aan gort gereden :(
ik kwam vanaf een zijstraat wilde de provinciale weg op draaien, de auto die mijn raakte remde om de auto die voor hem afsloog de weg waar ik in stond in.

ik zag de auto af remmen, dus op het moment dat ik gas gaf, deed hij dat ook weer.

hele linker zijkant in elkaar totall loss.
 
@ Apple: Nu even in normale zinsopbouw :? ?

Ksnap niet waarom airride voor pussy's zou moeten zijn.. Denk dat ze gewoon jaloers zijn ofzo.
 
Ksnap niet waarom airride voor pussy's zou moeten zijn.. Denk dat ze gewoon jaloers zijn ofzo.


Je kan met een schroefset van €400 net zo laag gaan als een airride set van €2500.

En iedereen met airride loopt altijd op te scheppen hoe laag ze wel niet kunnen, dit bewijst het tegen deel;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top