Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Je kan met een schroefset van €400 net zo laag gaan als een airride set van €2500.

En iedereen met airride loopt altijd op te scheppen hoe laag ze wel niet kunnen, dit bewijst het tegen deel;)

Tjah je schroefsetje pomp je niet zo ff omhoog :+
 
Jezus die Golf, die gozer zal wel in een ander land wonen ofzo:?
Komt geen drempel meer over:P

Vandaag Xenon binnen gekregen, Pilot 8000k8)
 
GEEN IDEE WAAR IK HET ANDERS MOET POSTEN!!

*Foto's van TE lage golf*

Airride is dus echt voor voor pussy's 8)

Hij is best laag.....

Mja als hij nog vering heeft klap hij zo met de lip tegen de grond aan dat is ook niks...

En dit is wat mij betreft te laag.


Airride is ook leuk maar zo verdomt duur en je bent je kofferbak ruimte kwijt...
 
Hij is best laag.....

Mja als hij nog vering heeft klap hij zo met de lip tegen de grond aan dat is ook niks...

En dit is wat mij betreft te laag.


Airride is ook leuk maar zo verdomt duur en je bent je kofferbak ruimte kwijt...

Tis gewoon een aparte stijl zo laag, i like it *D

En je hoeft helemaal nog niet zn grote compressor te hebben hoor, valt best mee.
 
Die gast met die Golf komt NERGENS meer vertel ik je, ik raak met mijn auto op sommige wegen al de grond op een recht stuk zonder drempels, die gast kan NIKS meer

Hij zal hem waarschijnlijk ook niet zo laten, zal meer voor de gein zijn geweest denk ik (of hoop ik)
 
show je vorige auto :p

2cd8tbs.jpg

Hij stond laatst nog te koop :!
 
Die gast met die Golf komt NERGENS meer vertel ik je, ik raak met mijn auto op sommige wegen al de grond op een recht stuk zonder drempels, die gast kan NIKS meer

Hij zal hem waarschijnlijk ook niet zo laten, zal meer voor de gein zijn geweest denk ik (of hoop ik)


Je moet er ook wel mee KUNNEN rijden Jules, het is een kunst, die niet iedereen zo maar onder de knie heeft. ;) :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top