Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Net weer op de sloop geweest, dakgreepje aan bestuurderskant, nieuwe zonnekleppen (oude verkleurd en verfrommeld), lijstjes voor over de stoelrails (oude gescheurd), en een lijstje voor om de deurgreep.

Het zijn de kleine dingen die t m doen zeg maar :p
 
Net weer op de sloop geweest, dakgreepje aan bestuurderskant, nieuwe zonnekleppen (oude verkleurd en verfrommeld), lijstjes voor over de stoelrails (oude gescheurd), en een lijstje voor om de deurgreep.

Het zijn de kleine dingen die t m doen zeg maar :p

Deed ik bij mn polo ook soms. FF uurtje speuren en je hebt weer een aantal geinige details voor je wagen. Vond ik altijd lachen!
 
vrije sloops, zijn idd lekker om rond te snuffelen, ik ga dan zelf bij auto's kijken waar ik nix mee kan :p, maar je hebt ook sloperijen bijzitten waar je liever zosnel mogelijk weer weg ben.
 
Arne, witte golf is gaaf!! Deze is van mijn collega'tje. Alleen de booskijkers zijn minder.
Heeft de auto trouwens voor 400 euro gekocht, en helemaal opgeknapt!





Gewoon netjes! En niet te overdreven.
 
Hier heeft de sloop het ook druk volgens mij Heb maandag gebeld of ze me corsa a wouden ophalen Is nu nog niet opgehaald 8P Of ze motten hem niet hebben :p
 
Gisteren op plaatselijke automeeting,

was er zo;n civic type wat Tom. ook heeft, gast had blok van de grond af opgebouwd met allemaal spul uit Amerika erop etc, dikke turbo erop die op 1,2 bar draaide:X

Ding was helemaal leeg van binnen, 1 kuipje erin, 1 teller op het stuur waarop die alles kon zien, ze uitlaatgassen etc alles..

OMFG wat ging dat ding hard !:W
 
DSC_0493.jpg


Skirts in da hous Y0w!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top