Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
DSC_0493.jpg

Skirts in da hous Y0w!
Dasty is de SHIT! Alleen erg agressief. Dat spul kreeg zwarte troep van mijn oude lm velgen wat geen enkel ander middel lukte.

edit/ WTF, ik maak van het woordje photobucket-->dasty en zie welke foto er tevoorschijn komt.

Yeahhh Vandaag me golfje gti opgehaald..Ding loopt echt netjes Nog En lekker fel...Zit nog wel beetje werk aan Dingetjes beetje smeren en deur effe afstellen.Voorderest echt nette Auto...

Dasty is de SHIT! Alleen erg agressief. Dat spul kreeg zwarte troep van mijn oude lm velgen wat geen enkel ander middel lukte.

edit/ WTF, ik maak van het woordje photobucket-->dasty en zie welke foto er tevoorschijn komt.

Gebruik t overal voor. Ontvetten van smerige motoronderdelen, banden, velgen etc :P Perfect spul 8)

Moest ff een 147 2.0 selespeed naar zo'n ouwe dibbes brengen.

Vandaat btw 2 uur in een 147 2.0 gereden, handbak, dat is echt fijne wagen.

Alfa had nooit de twinsparks weg moeten doen. Al die vieze GM rommel die nu op die 159 en Brera zit... Doodzonde... Allemaal zo log en onlogisch als ik weet niet wat...

EN die V6 heeft niet charme van de oude blokken 24v, 12v of 6C..

Nieuwe V6 maakt ook geen geluid en voelt ook niet aan als een motor. De meeste alfa op dit moment is de Gt 3.2. Dat is echt nog een beest en een echte alfa .

Ik ben binnenkort weer otolooz :D

Gekocht door een honda rijder... (tom. ;))

Zoals ik al zei, zn tupperware mafkees :P
Die koopt geen honda omdat ie er iets mee heeft maar omdat er veel foute troep voor te kopen valt :+
En nu zoekt ie iets wat nog redelijk vlot is + wat zeldzamer waar ie weer zn foute gedachtengang op los laten kan :P
right?:W

Status
Not open for further replies.
Back