Show je eigen auto #10

Status
Not open for further replies.
Hier is mn nieuwe 16v :W











Heldere achterlichten gaan er vanavond nog af, verder ben ik al bezig de intens zielige stickers er af te pulken, heb originele pookknop weer gemonteerd en de reEEeEEEzzzzzzzz pedalen zijn er af :D
 
Last edited:
Zondag Ga ik naar deze Golf kijken en waarschijnlijk ook gelijk Meenemen.Ben nu al in me nopjes :P

47bbus5.jpg

4c8brck.jpg




Zit Electrische ramen in,Orginele airco,open dakje,cv,Enz... Kan niet wachten :p
 
Ik zie iedereen wel blij praten van ja dit is te laag en je kan er niet mee rijden, maar je hebt toch zo'n knopje dat ie weer omhoog kan of zie ik het nou weer verkeerd?

Een jongen hier uit de buurt heeft dat ook en die doet hem omhoog bij een hobbeltje en daarna weer naar beneden(niet zo laag als daar).
 
Als je is beter leest, had je geweten dat die auto geen airride heeft en dus ook geen 'knop' om de auto te liften.

Hij is met een schroefset zo laag gezet. Die kan je alleen verstellen als je de velgen eraf haalt?? Maar dat doe je niet ff als je voor een drempel staat.
 
Als je is beter leest, had je geweten dat die auto geen airride heeft en dus ook geen 'knop' om de auto te liften.

Hij is met een schroefset zo laag gezet. Die kan je alleen verstellen als je de velgen eraf haalt?? Maar dat doe je niet ff als je voor een drempel staat.

ohhja net iets te snel gelezen8P

Ik heb ook een beetje last van dyslexie;)
 
dikke bak arne. Jammer wel van de kleur, maarja kan niet alles hebben voor dat geld natuurlijk :P

Oja, zet die achterwisser weer eens in z'n originele stand en niet zo REeeeEEEeeEzzZZZ

bumpertje vooraan ook weer even netjes monteren ;)
 
Ruitenwisser stond per ongeluk zo apen :P Staat gewoon normaal :P

En wit is vet voor een 16v GTI, echt jaren 80 stijl!

Voorbumper moet ik nog es naar kijken ja :P
 
Jongen van me vaders werk verkoopt ook zijn Golf mk2 .... weet niet psies wat voor motor erin ligt, dacht een gti of een 16v ... zal wel specs neer zetten binnekort.

zeer mooi origineel ding
 
Last edited:
die golfjes en forum members.. pfooe...

sorry, ik kan er niks aan doen.. maar ik blijf het afschuwelijke bakken vinden.

Tenminste.. er zitten wel mooie tussen, maar mij zie je er nooit in rijden.

(en nee ik ben ook niet van de tupperwear)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top