ScooterWeekend Meinerzhagen 03/04 Juni 2006 !!!

Ik hoop alleen dat het wel gewoon "vrije" sprint is. Dus dat je lekker heel de dag kan branden! Weet iemand of er strenge technische regels zijn ? (niet dat mijn scooter in slechte staat verkeerd.. ) maar net zoals bij SBO dat je die verschillende klassen hebt met aparte richtlijnen etc.. ?
 
wipkip said:
Ik hoop alleen dat het wel gewoon "vrije" sprint is. Dus dat je lekker heel de dag kan branden! Weet iemand of er strenge technische regels zijn ? (niet dat mijn scooter in slechte staat verkeerd.. ) maar net zoals bij SBO dat je die verschillende klassen hebt met aparte richtlijnen etc.. ?

Volgens mij is het een duits sprint kampioenschap ala SBO. Maar dat weet ik ook niet zeker.
DSSC staat er in de eerste post, ik neem aan dat we er nog meer info over zullen krijgen.
 
Lijkt me wel handig, als we dat optijd weten :).
niet op het laatste moment, hou ik ook niet zo van.

tyrone weet je al wat meer over kaarten verkoop voor nederlanders aan de deur :D?
 
mja er zijn mensen vorig jaar al heen geweest die kunnen toch wel meer vertellen :) in iedergeval over hoe het vorig jaar ging. ik denk namelijk niet dat het erg verandert is :)

bijv mark

of het open sprints zijn etc etc

ik ben er zowiezo
 
zeker wel aan wezig:W al1 hopen dat m nscooter optijd af is:X

en ik ben ook wel benieuwd na de regels waar je scooter aan moet doen aan borgen.ect
 
heeey ik wilheel graag na deze meeting heb vervoer en al maar hoe zit het met kaartjes kopen en regels wil het wel weten want wil niet voor niks er heen rijden en niet binnen komen
 
Ik heb wel intresse om op zaterdag avond/nacht vanuit damwoude te komen. Maar wil wel weten of ik dan terplekke een kaart kan kopen en het terrein op kan. Kan iemand dan regelen?

Tyrone misschien....?
 
is het nou vrij sprinten of niet? en als je met 2 scooters van jezelf komt is dat dan 2x 12,50 oid? Is maar een voorbeeld:)
 
er word een paar keer gevraagd wat die DSSC inhoud en hoe dat zit, maar word jammer genoeg nooit beantwoord :(

Inne kun jij niet informeren?
Ik wil niet naar een meeting gaan waar ik niet kan sprinten
 
ik had er toen wel een topic over geopened @ gerneral chat.. maar dat werd gelijk weer geclosed niet topic wardig ofzo geen id. maar dssc is idd een duitse competitie! dssc = deutsches scooter sprint comiteé !!!

www.dssc.de

AdiozZz
 
Back
Top