ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Originally posted by Mol
Een binnenbaan van 1km? Ruik ik daar een 400m sprint evenement? :X

denk dat je op een baan van 1km geen 400m recht stuk hebt...

verder ziet het er echt vet uit, hopelijk kunnen jullie (Inne) wat regelen !
 
1 km lang en 30 meter breed. Snap ik het nu gewoon niet, maar wat is er nu 30 meter breed?? Neem aan niet de baan, want dat zou wel enorm zijn, en als ze bedoelen dat de twee rechte stukken op 30 meter van elkaar liggen, dan zouden de rechte stukken 450 meter zijn, wat wel relaxed is, maar zo lijken de verhouding niet echt op de foto :?
 
Ja ik heb het van de site geknipt en geplakt maar pinkpop enzow worden daaro ook gehouden er is velichting plek voor tentjes en die banen ik snap er geen hol van maar het ziet er goed uit:p
 
Originally posted by Raki
1 km lang en 30 meter breed. Snap ik het nu gewoon niet, maar wat is er nu 30 meter breed?? Neem aan niet de baan, want dat zou wel enorm zijn, en als ze bedoelen dat de twee rechte stukken op 30 meter van elkaar liggen, dan zouden de rechte stukken 450 meter zijn, wat wel relaxed is, maar zo lijken de verhouding niet echt op de foto :?
Buiten is de buitenbaan. Indoor is binnen en dus niet te zien op de foto.
 
owja en die ijsbaan is dus voor de winter daar kan een natuurijsbaan zijn maar voor de zomer is het volgensmij een gewonen baan wat ze bedoelen is denk ik dat er een baan of hal is die is 1km lang en 30 m breed waar je dan een ijsbaan van kunt maken in de winter als het vriest met natuurijs. Dus sprits:p
 
wat centaler in nederland zou mooi zijn... voor mij namelijk al 260,4 km... en dan woon ik nog helemaal niet zo noordelijk. opzich ziet het er wel vet uit dat cker..
 
Evert STFU al moet ik naar duitsland rijden voor een meeting, als het net als Lelystad een weekend word ofzo rot dat me helemaal niks. Nofi tegen jou hoor, maar je moet niet komen.
 
ik heb ff gebeld..

het is best heel erg prijzig voor verhuur en het is niet mogelijk om op het terrein te overnachten.

voor verdere info moest ik eerst een soort overzicht mailen van de activiteiten, doel etc
 
Originally posted by Mol
Evert STFU al moet ik naar duitsland rijden voor een meeting, als het net als Lelystad een weekend word ofzo rot dat me helemaal niks. Nofi tegen jou hoor, maar je moet niet komen.

wat een onzin, je wilt dus een heel geselecteerd publiek met alleen maar mensen die een scooter hebben die minimaal 20+ pk scoren ofzo, no offence hoor maar ik denk dat als er een extreem geselecteerd publiek komt, dat dit evenement helemaal nooit door kan gaan ivm met de kosten ed.

verder is die kartbaan in amsterdam ook wel een mooie locatie het ligt vrij afgelegen en ze hebben wel een aardig lang rechtstuk, ik kart daar wel is met me neef dus vandaar, alleen ik zou me god niet weten waar je daar moet overnachten :p
 
Typo van mijn kant. Had moeten zijn: dan moet JIJ maar niet komen.
Verder vind ik dus dat mensen die het er niet voor over hebben er idd niet hoeven te komen. Of die nou 20pk, 1pk of geen 2wieler hebben interreseert me geen reet!
 
Originally posted by Mol
Evert STFU al moet ik naar duitsland rijden voor een meeting, als het net als Lelystad een weekend word ofzo rot dat me helemaal niks. Nofi tegen jou hoor, maar je moet niet komen.

Mol wat bedoel je met "maar je/jij moet niet komen"? :?al is die meeting in duitsland of belgie ik ben er ook zowieso wel... ik kom wel met aanhanger.. maar ik ken alleen ook jongens die er heen willen rijden vanuit Zwolle.. beetje ver dan.:) en die niet met aanhanger gaan... en niet gelijk aan nr-x gevaarlijk rijdende jochies denken... want ik vind ook dat die gewoon beter weg moeten blijven. En als dit de beste locatie is ben ik het helemaal met je eens;)
 
Back
Top