ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Ik ben wel benieuwd welke plaatsen tot nog toe de beste opties zijn, als die er dan zijn natuurlijk... Inne iig succes met het hele geregel!
 
Is het niet tijd om dit topic te sluiten dan? Ivm iedereen die post: Ik kom zeker met 4 scooters, wanneer is het enz.
Als er wat meer bekend is lijkt het me handig als er een nieuw topic word geopend ivm overzichtelijkheid, omdat deze al 13 pagina's lang is.
 
Originally posted by martijnholman
laatste post dan mol :p

Jammer dat je er niets wilt organiseren...
hopelijk vind je een andere alternatief..:)
suc6 :+

Willen is wat anders als kunnen knul...
 
Razma als je al wat meer info heb over Amsterdam kartbaan en of alles geregelt kan worden zal ik ff kijken of ik pics kan maken :) , is 10 minuten rijden voor mij.
 
inne wrom toch niet proberen @ zandvoort, automaxx kon ook een 2fast2furious event daar organiseren... wel met grote sponsers welis waar, maar ik geloof dat hun alleen het paddock en het rechte stuk en de pits hadden gehuurd, verder zijn er slaapplaatsen bij nagelegen camping, alleen dan wordt het wel met honderden scooters over de zeeweg :S....
 
Originally posted by mcjeen
inne wrom toch niet proberen @ zandvoort, automaxx kon ook een 2fast2furious event daar organiseren... wel met grote sponsers welis waar, maar ik geloof dat hun alleen het paddock en het rechte stuk en de pits hadden gehuurd, verder zijn er slaapplaatsen bij nagelegen camping, alleen dan wordt het wel met honderden scooters over de zeeweg :S....

Ze hadden de helft van het circuit gehuurd, want je moest wel een (half) rondje kunnen rijden om terug te komen op het rechte stuk. En aan welke sponsors zat je te denken voor een scooterweekend??
We hebben een keer Zandvoort gehuurd voor een weekend met de NSX club, dat kostte ongeveer €15.000,- á €20.000,-
Dan moet je dat gaan organiseren met ongeveer elke scooter importeur en dealer wil je dat realiseren...
 
mayb is het megaland terrein in landgraaf iets
hier wordt het bekende pinkpop gehouden, en dr zijn jaarlijks
diverse otomeetings..
campinggedeelte is ook aanwezig


terrein.jpg



meer info: http://www.megaland-landgraaf.nl
 
De fantastische baanverlichting, een erfenis van de DRL, maakt op Megaland elk denkbare activiteit niet alleen overdag maar ook in de avonduren tot een feest.

Megaland biedt ook de organisatoren van overdekte activiteiten interessante perspectieven. Bij dit terrein hoort een permanent gebouw met 1.800m2 publieksruimte verdeeld over twee verdiepingen, met lift. Bij dit evenementengebouw ligt een groot plein, dat bijzonder geschikt is en reeds meerdere keren goede diensten heeft bewezen voor kleinschaliger evenementen als autoshows en braderieën en zelfs plaats bood aan enkele circussen

Onlangs heeft Megaland een wielerbaan van 1.608 m lang en 8 m breed aangelegd. Deze baan is zeer geschikt zijn voor wedstrijden en trainingen. Deze wielerbaan biedt ook grote mogelijkheden voor skeeler-wedstrijden. Bij vorst is het tevens mogelijk om de zogenoemde binnenbaan (1 km lang en 30 m breed) om te toveren tot natuurijsbaan.

ff info van de site geknipt en geplakt:p
 
Ziet er idd best leuk uit, als dat geregeld kon worden is het lekker dichtbij:) maar honda redbull wat jij bedoelt is dat niet bij het snowcenter, of ligt dat bij elkaar?
 
Back
Top