ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Het kan wel zo wezen dat er veel campings in de buurt zijn, maar bij de baan zelf is bijna niks. Ik ben er al meerdere keren geweest en het is allemaal vrij klein. Als je met net zo'n hoeveelheid mensen bent als in lelystad is dat onmogelijk te doen. Ook is er niet zoveel ruimte voor kraampjes etc. Begrijp me niet verkeerd alles wat er georganiseerd wordt ben ik tevreden mee maar ik denk ik zal ff vertellen wat ik ervan weet. Baan zelf is trouwens wel mooi, niet zo groot maar dat maakt niet zoveel uit.
 
het is ook leuk dat er campings in de buurt zijn, mar dat schiet natuurlijk niet op.
Ik heb geen zin om mijn tentje enzo 1km verder op te zetten als waar de meeting is. Net zoals op lely, was het gewoon goed geregeld gwn een beetje in je tendje rondhangen (bij je koelkast bier:) ), en dan ff gaan banken.
maar als het ergens gehouden word war je eerst 1km moet lopen of zo voor je echt op de meeting bent vin ik dat niet op schietten. net zo als het schijnbaar in duitsland was.
dus ik denk dat je ook zeker als verijste voor het kiezen van een baan ook moet kijken of je bij de baan kunt slapen.
ik heb geen zin om namelijk iedere keer voor een sproeiertje of een schroeven draaier helemaal naar de camping te moetten lopen wat dan 1 of mischien nog wel meer kilometers verder op is en ik denk dat je ook een probleem hebt met het over de openbare weg rijden met je speed setupje, als je in eens een mooie witte wagen met blouwe en ornje strepen achter je aan hebt. ik denk dat ze daar toch niet heel erg veel begrip voor op kunnen brengen. en ook ge omgeving zal het niet echt op prijs stelen als er de hele dag dikke 2tak herie door de straten galmt:).
maarja dat is mijn mening:)
 
Razma en alle andere mensen ik heb mischien ene goed idee..
Eerlijk gezegd kwam me pa ermee :p
Maar in Six Flags heeft het afgelopen NK karting plaatsgevonden, dus het idee is om de meeting in Six Flags te gaan houden, ze hebben dara gras genoeg om te kamperen, het licht centraal, is goed te vinden, ze hebben alle voorzieningen wc's, doche's enzo en hele grote ruimte voor kraampjes enz...
In Six Flags hebben zo ook een cirquit.. mischien kan je eens gaan informeren bij Six Flags... die vinden het vast een goed idee, die houden wel van dat soort dingen :)
Laat me maar even horen wat je van het plan vind :)
Suc6 !!
OOOOi
 
heb een tijd geleden al contact gehad met het evenemententerrein @ SixFlags

nadeel:
* niet te controleren wegens één grote vlakte, wel mooi, maar niet geschikt voor peepz die denken stoer te komen doen..
* aardig $$$$
 
Originally posted by Razma
heb een tijd geleden al contact gehad met het evenemententerrein @ SixFlags

nadeel:
* niet te controleren wegens één grote vlakte, wel mooi, maar niet geschikt voor peepz die denken stoer te komen doen..
* aardig $$$$

Dat is toch beter dat ze daar niet stoer kunnen doen. zie ik je vanavond?
 
Originally posted by Razma
heb een tijd geleden al contact gehad met het evenemententerrein @ SixFlags

nadeel:
* niet te controleren wegens één grote vlakte, wel mooi, maar niet geschikt voor peepz die denken stoer te komen doen..
* aardig $$$$

Wat bedoel je precies met : niet geschikt voor peepz die denken stoer te komen doen.. ??

Die grote vlakte lijkt nu mischien groot maar als het volstata met kraampjes dan zla dta wel mee vallen, en ik hoor van zoveel mensen die er vorig jaar niet waren maar nu zeker wel komen.. dus je moet er rekening mee houden dat het veel drukker gaat worden dan vorig jaar !!
En dat het duur is dat is wel jammer maar ik dnek dat als iedereen ene beetje mee betaalt dat het dan wel moet lukken toch ?

Ik heb een topic geopend @ ScooterFreaks en dara is iedereen er heel enthousiast over, dus mischen moet je het toch maar eens in overweging nemen :D
Zou wel leuk zijn !!!
 
Originally posted by martijnholman
Wat bedoel je precies met : niet geschikt voor peepz die denken stoer te komen doen.. ??

Bekijk het lelystad topic maar eens. Staat bijv genoeg in over jongeren die tussen voetgangers door aan het gassen waren.
 
Ik wil me toch even in de discussie mengen.

Ik ben het eens als ik namen hoor als Veldhoven en Berchem.

Heeft voor mij 2 voordelen:

1 Scooter meeting :rolleyes: Dat is natuurlijk wel de hoofdrede waarom ik zou komen.

2 Daar liggen 2 hele mooie Motocross circuits bij, welke ik mooi kan gebruiken in de resttijd om wat rondjes te trainen met mijn 125cc crossmotor. Rijd namelijk districtwedstrijden in Noord-Brabant en ben redelijk tot goed bekend met die circuits. (eigen belang :!:p) Is overigens ook wel leuk voor mensen dat die es zien wat het inhoud en als er meerdere crossfanaten zijn hier dat we keertje meten? :p

Berchem:
Leuke kantine met redelijk tot grote parkingplaats. Mensen daar van de organisatie zijn niet te moeilijk kwa evenementen etc. en ik geloof dat die het wel leuk vinden als er weer wat te doen is.
Weinig omwonende naar mijn idee, en in bosgebied. (slome@scooter-freaks.nl, razma voor meer info over telefoon nr. etc)

Veldhoven/Lansaard:
Groot terrijn, weinig omwonende, tja kwa risico met sjakkies etc. is wel hoog.

Mzzls maar weer, Slome (count me in als het in augustus is en er crosscircuit in de buurt ligt. Setup is nog niet bekend, waarschijnlijk MHR team @ piaggioblok @ speedfight scooter...)
 
Berghem = uitgesloten (heuvels zijn btw ook te hoog)
en niet geschikt voor scootercross

veldhoven wil het niet, heb al gebeld. Dan blijft het eerder denk ik bij Groesbeek als de eigenaar een keertje rond de tafel wil gaan zitten :)
 
K, volgens mijbegrijp ik iets niet, en ik heb geen zin om 12 pagina's door te lezen...

Waarom zoekt op de laatste drie pagina's de ene helfd naar verharde kartbanen en de andere helfd naar onverharde crossbanen, wat is nou de bedoeling :?:?
 
[offtopic]
FF topictitel renamen ?
[/offtopic]

Maar euh, Inne, je meld dat bijvoorbeeld terein van SexFlags veel dinero kost :p. Ik heb geen idee over wat voor bedragen we hier spreken, maar als ik een VW Kever Club :X daar een week lang iets zie organiseren, moet dat toch redelijk te doen zijn. Wees reeel, leg het aantal bezoekers van lelystad er naast, dan moet zoiets toch te bekostigen zijn ? Of vergis ik me nu.
 
Ik heb er op zich vol vertrouwen in dat Inne en consorten er alles aan doen om weer een geweldig evenement neer te zetten. Misschien is het alleen wel verstandig om eventuele vorderingen of verrichtingen hier te vermelden. Mensen krijgen anders misschien het vervelende idee dat er niks aan wordt gedaan. Zou toch zonde zijn om na het succes van 2003 niet door te zetten.
 
LEES DE AFGELOPEN 5 PAGINA'S EENS DOOR STELLETJE LUIE AARSEN.
Er staat dat Inne er volop mee bezig is. Er is idd nog niet echt een geschikte locatie en zoals het er nu naar uitziet zal er in 2004 geen evenement zijn zoals Lelystad 2003. Richtlijnen zijn voor zover ik weet 2005 en vandezomer nog wel een scootercross oid.
Inne, als dit niet klopt, corrigeer me dan alsjeblieft.
 
Originally posted by Mol
LEES DE AFGELOPEN 5 PAGINA'S EENS DOOR STELLETJE LUIE AARSEN.
Er staat dat Inne er volop mee bezig is. Er is idd nog niet echt een geschikte locatie en zoals het er nu naar uitziet zal er in 2004 geen evenement zijn zoals Lelystad 2003. Richtlijnen zijn voor zover ik weet 2005 en vandezomer nog wel een scootercross oid.
Inne, als dit niet klopt, corrigeer me dan alsjeblieft.

Amen
 
Originally posted by Jacco
K, volgens mijbegrijp ik iets niet, en ik heb geen zin om 12 pagina's door te lezen...

Waarom zoekt op de laatste drie pagina's de ene helfd naar verharde kartbanen en de andere helfd naar onverharde crossbanen, wat is nou de bedoeling :?:?
Is een meeting op de wollebrand in naaldwijk niets? Hier is ieder jaar al een scooterrace, er is een kantine bij zelfs en genoeg ruimte voor stands, sprints en test stukje, kartbaan amsterdam is denk ik veel te klein voor sprints, maar er is in amsterdam nog een verlaten baan, waar wellis met auto`s op wordt gereden door jongeren.
 
Back
Top