ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
wil wel komen maar moet wel alles ruim van te voren weten, ivm financieën en projectplanning etc :)... wacht met smart af naar welk paradijs we gaan afreizen dit jaar :D
 
Wat zijn de kosten van zo'n circuit huren voor een weekend?
Als er wat dingen zeker gaan worden van Amsterdam wil ik best wel helpen met Sponsoren regelen in de buurt van Amsterdam/Amstelveen.
 
Originally posted by Andatura
wacht met smart af naar welk paradijs we gaan afreizen dit jaar :D

'Kan amsterdam niet echt een paradijs noemen...:p

Maar als het wat wordt, heb ik ook nog een ideetje voor een volgende meeting, maar dan moeten we eerst kijken hoe amsterdam verloopt :)
 
Originally posted by StreetMaster
In de mooiste stad van de wereld met de mooiste scooters van Nederland op een circuit is toch zeker wel paradijs!
Amsterdam zie ik ook wel zitten :) Dan wel met de trein komen met frame in een koffer en kappen en de rest in me rugzak :D Kan ik daar wat gaan knutselen :)
Dan kunnen we achteraf wat gaan dollen op het Leidse plein!
 
Originally posted by StreetMaster
In de mooiste stad van de wereld met de mooiste scooters van Nederland op een circuit is toch zeker wel paradijs!

met de mooiste scooters uit heel Nederland toch zeker wel he? :)
 
Originally posted by Razma
Ik blijf zoeken naar alternatieven.. don't worry..

Er zijn opties zoals Croix, maar dat is echt ontzettend ver weg...

DIT IS WAT ER BEKEND IS..... Ik ga echt aan het gas van de 10 reacties op elke pagina met daarin: Is er al wat bekend??? Lees het topic eens ofzo.
 
http://www.kartingeefde.nl/
lijkt me opzich ook wel vet... tenminste wat groter dan driebergen...
bovenaanzichtbaan2.jpg


gelderland dus ook best centraal... tog?
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het gaat er niet om, wat iedereen ervan vind, maar wat er geregeld kan worden... Voor mijn part rijdt ik naar Polen voor een fatsoenlijke meeting...

Goede instelling, al vind ik Polen wel erg ver. Croix zou ik geen problemen mee hebben. :D
 
Eefde
De outdoor kartbaan zult u aantreffen in het prachtige buitengebied van Eefde. De baan is ongeveer 600 meter lang en 6 meter breed. Je kunt voluit gaan op de rechte stukken, maar in de bochten is het opletten! Mede doordat de baan lekker breed is, kun je hier goed je tegenstanders inhalen.

Met behulp van de computergestuurde tijdwaarneming worden de rondetijden gemeten. Op verzoek kunnen deze worden uitgedraaid.

En in gelderland zijn veel campings
 
Back
Top