ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
tsja als dat het enige probleem is zal er wel een mauw aan te passen zijn lijkt me
en als je het op het cirkuit zelf doet binnen de poort, rkijg je het zelvde als lelystad. En mijn lijkt dat het op het cirkuit ook mooi is i.p.v op de wielerkrosbaan die er langs gelegen is. en die pols bandjes van vorig jaar waren stoer:)
 
Als je het topic gelezen had dan was je erachter gekomen dat het circuit in Spa GEEN optie meer is.
Er word hard gezocht naar alternatieve locaties. Maar meldingen dat je ook langskomt hebben we iig niks meer aan :D
 
:# Heb je hem weer met z'n bijdehante opmerkingen :p

Mja, Inne, zou je anders een lijstje kunnen posten waar de locatie aan moet voldoen ? Dan kunnen Forummembers ook helpen zoeken naar de Ideale, Legale meetingplek...
 
ik heb nu niet alles gelezen maar ik heb gehoord dat het niet door gaat

maarergh ik ga op de kart altijd trainen op cirquit de lansard nabij het vliegveld van eindhoven, ligt motorcross parcours naast wat mss mooi te combinere valt ,cirquit is heel leuk vind ik, lekker lang recht stuk, ook fijn technisch gedeelte , geen über plak asfalt etc ..

parking is mooi geasfalteerd met kiezeltjes op de staanplaatsen (camperen zal dus nogal hard worden :)) , is wel grote cafetaria + sanitaire voorzieningen voor internationale kartwedstrijden dus , zijn ook 2 cirquits , 1 groot en 1 (heel) kleintje voor kinder kartjes daar valt mss op te sprinten ...

heb ergens link v/d site staan, die speel ik nog wel door l8er

greetz!

Kartcirquit in mariembourgh (grootste kartcirquit in europa) in de ardennen is ook GIGA met heeeeeel leuke accomodaties, naja, das wel heel ver denks , ligt helemaal in het tipje van be :)
 
Originally posted by Speedyrules
Kartcirquit in mariembourgh (grootste kartcirquit in europa) in de ardennen is ook GIGA met heeeeeel leuke accomodaties, naja, das wel heel ver denks , ligt helemaal in het tipje van be :)

de vetste karting die ik ooit gezien heb in de benelux.. maar ze hebben een hekel aan scooters..
 
Miss een ideetje? Kartbaan Amsterdam? Die baan kun je gewoon afhuren voor een dag en er mee doen wat je wilt. Het circuit is net veranderd en er ligt nu het langste rechte stuk van nederland. Geen problemen met of mensen betaald hebben of niet, want het terrein is helemaal afgesloten en er is 1 centrale ingang waar je dus kunt controleren...

DSC03286.JPG


Miss dat het op de foto niet goed te zien is HOE lang het rechte stuk is, maar geloof me, het is zeker lang genoeg om te sprinten :)

Kartbaan Amsterdam
Theemsweg 9
1043 BD Amsterdam
The Netherlands
+31 (0)20 6111642
 
Last edited:
Originally posted by --=R0BBERT©=--
Miss een ideetje? Kartbaan Amsterdam? Die baan kun je gewoon afhuren voor een dag en er mee doen wat je wilt. Het circuit is net veranderd en er ligt nu het langste rechte stuk van nederland. Geen problemen met of mensen betaald hebben of niet, want het terrein is helemaal afgesloten en er is 1 centrale ingang waar je dus kunt controleren...

Kartbaan Amsterdam
Theemsweg 9
1043 BD Amsterdam
The Netherlands
+31 (0)20 6111642

daar wil ik idd een keertje langs binnenkort.. of woon je toevallig in de buurt?

op foto's lijkt het een héél relaxte baan.. maar ik ben er absoluut nog nooit geweest
 
hoelang is het rechte stuk dan?

en A`dam is wel een mooie plaats... niet al te ver weg voor iedereen :D (behalve .BE`ers en .DE`ers ;))
 
Originally posted by funk-master
marcel voor de friezen is et nog steeds een tering end weg, maar dat ben ik wel gewent.
ik kon bij jou wel mee in et busje tog :$

valt mee O-) toch

lelystad was iig wel een eindje tuffen :p
 
Back
Top