ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
het verlaten vliegveld in brustem (sint-truiden)? daar worden dingen getest die meer lawaai maken dan een 2takt dus dat kan al geen probleem zijn :). een mooie breede lange piste voor de sprints, en makkelijk een parcour uit te stippelen op de runway en de wegskes erlangs.
 
Originally posted by Razma
Waarschijnlijk 2005 dan...

Ik ga vooral nu bezig met de scootercross... kijken of we daar wat verder mee kunnen, desnoods ook ergens een weekendje :)

maar alle opties blijven open :!

fak....dat is zekers wel minder...:(
is circuit veldhoven nix?
misschien ligt daar wel een camping in de buurt?
 
Originally posted by Mol
Ik zal er ff achteraan gaan. Ik mail em nu wel want hijs niet online.

Reactie:
Ik organiseer het niet zelf en degene die dat voor ons clubje doet wil dat er verder geen informatie doorgespeeld wordt omdat bij overlast en/of incorrect gebruik voor ons de mogelijkheid ook verdwijnt om daar te rijden.

Ik kan dit best begrijpen. Inne als je toch met hem in contact wil komen dan zal ik zijn mail adres voor je regelen, wil je dat?
 
Originally posted by Wipo
het verlaten vliegveld in brustem (sint-truiden)? daar worden dingen getest die meer lawaai maken dan een 2takt dus dat kan al geen probleem zijn :). een mooie breede lange piste voor de sprints, en makkelijk een parcour uit te stippelen op de runway en de wegskes erlangs.

Het is en blijft vlaanderen..
en vlaanderen = controles
 
Originally posted by Mol
Reactie:
Ik organiseer het niet zelf en degene die dat voor ons clubje doet wil dat er verder geen informatie doorgespeeld wordt omdat bij overlast en/of incorrect gebruik voor ons de mogelijkheid ook verdwijnt om daar te rijden.

Ik kan dit best begrijpen. Inne als je toch met hem in contact wil komen dan zal ik zijn mail adres voor je regelen, wil je dat?

net of er niet achter te komen is.. zoeken we zelf wel :)
 
Originally posted by Wipo
hoe bedoelt ge dat?
sint-truiden = limburg (beglië) = vlaanderen <=> ?controles? = ?gaat niet door?


België = vlaanderen + wallonië

Sint-truiden ligt in vlaanderen

Conclusie neen het gaat niet door.
 
Originally posted by MiKeY
fak....dat is zekers wel minder...:(
is circuit veldhoven nix?
misschien ligt daar wel een camping in de buurt?

Ik woon daar 1 kilometer vanaf, het is idd een leuke locatie en er is een svr camping in de buurt.

Ik kan evt. foto's gaan maken O-)

a_landsard_luchtopname.jpg


;)
 
kartcirquit(in veldhoven) is ook al mag het denk niet echt de oplossing.
Dan komen er te veel sjako's op af.
In viersen(duitsland achter roermond) ligt ook een hele grote kartbaan.
Helemaal in de bossen.,
Zal er binnekort wel een keer langsgaan samen met bart.
 
vroege "selectieve" verkoop van eerste paar kaartjes geen optie om zogenaamde "sjako's" buiten te houden ?
Er zullen altijd wel een paar komen.. maar goed

(via forum, via klaaswaal/jubbega oid..)
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
In viersen(duitsland achter roermond) ligt ook een hele grote kartbaan.
Helemaal in de bossen.,
Zal er binnekort wel een keer langsgaan samen met bart.

klinkt interessant.. let me know asap :)
 
Originally posted by Kenan
vroege "selectieve" verkoop van eerste paar kaartjes geen optie om zogenaamde "sjako's" buiten te houden ?
Er zullen altijd wel een paar komen.. maar goed

(via forum, via klaaswaal/jubbega oid..)

klopt maar omgeving eindhoven is erom vragen.
 
tis ook moeilijk om te controleren wie er daar de boel gaan verzieken... en die sjako's zitten overal denks, viersen klinkt wel lekker, denk da je op die manier (buitenland) die herrieschoppers makkelijker buiten de deur houdt (of klinkt da stom?)
 
mischien toch weer een optie valkenswaard ?? euro circuit
zijn ook scoorer races dus geluid moet ook niet echteen porbleem zijn enne heeeeeeeel dicht bij voor ons :)
plaats genoeg voor te camperen en voorzieningen genoeg.
 
Originally posted by jeroenvankimmenade
klopt maar omgeving eindhoven is erom vragen.

Daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat je dit zegt omdat we het soort 'volk' hier kennen omdat we in de omgeving wonen. In omg Lelystad zullen ook sjaken gewoond hebben. Maar dat weten we niet omdat we daar niet in de buurt wonen :p

Originally posted by nudeltuning
mischien toch weer een optie valkenswaard ?? euro circuit
zijn ook scoorer races dus geluid moet ook niet echteen porbleem zijn enne heeeeeeeel dicht bij voor ons :)
plaats genoeg voor te camperen en voorzieningen genoeg.

dat is idd heel mooie plaats. Maar hoe wil je controleren dat de mensen betaalt hebben? Of moet je overal bouwhekken plaatsen :(
 
Back
Top