ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
ik zou graag willen komen. ben ook al niet op lelystad geweest.
moet uit het hoge noorden komen en heb dus geen idee hoe ik daar helemaal zou moeten komen :'(
had echt graag willen komen.
 
razma dit is echt een geweldig idee. ver rijden? voor de meeste mense onder andere ik die echt serieus met hun scoot bezig zijn is het denk ik niet tever rijden omdat wij zowiezo al zoweinig kans hebben voor een legale meeting dus het lijkt mij niet dat het tever rijden is en dan kun je ook direct zien wie de echte scooter liefhebbers zijn toch,maar dit moet je gewoon organiseren echt superidee.
 
Originally posted by PoliniEvoAerox
razma dit is echt een geweldig idee. ver rijden? voor de meeste mense onder andere ik die echt serieus met hun scoot bezig zijn is het denk ik niet tever rijden omdat wij zowiezo al zoweinig kans hebben voor een legale meeting dus het lijkt mij niet dat het tever rijden is en dan kun je ook direct zien wie de echte scooter liefhebbers zijn toch,maar dit moet je gewoon organiseren echt superidee.

denk dat we inderdaad vanuit venlo met 2 of 3 aanhangers gaan rijden? kan niet wachten :)
 
Is voor mij dichter dan Lelystadt :) Dus I'll be there. Als alles goed gaat, misschien met een racewaardige scooter 8)
Het circuit is dacht ik makkelijk te bereiken via trein, of vergis ik me?
/edit/ zal toch maar met de auto komen, 260 km is me iets te ver om met de scooter te komen aan 45km/h :p
 
Last edited:
wij zullen er ook weer zijn alleen deze keer voor zorgen dat mossel z'n scoot niet weer tegen de minibike en m'n auto aan vliegt en dat m'n auto nu wel heel blijft op de rit naar spa moet arne weer met z'n gsi komen om anwb te spelen
 
ga er ook heen alleen ff vervoer en aanhanger regelen.

heb er nu al weer zin lekker om 6.00 wakker gemaakt worden met een 70 speed naast je oor !!
 
Originally posted by swoppie
ga er ook heen alleen ff vervoer en aanhanger regelen.

heb er nu al weer zin lekker om 6.00 wakker gemaakt worden met een 70 speed naast je oor !!

Dat is dus niet de bedoeling :rolleyes:
 
jammer genoeg kan deze topic closed worden...

Het is onmogelijk om het circuit af te huren... wegens... vriendjespolitiek (idd..).

De enige mogelijkheid was om het te huren samen met de motorraces op het grote circuit waarbij dus iedereen (net zoals met PromoVario laatste maal) 18 Euro entree zou moeten betalen aan de organisatoren van de motorraces... vriendjespolitiek dus..

Wilden we vrije toegang voor alle mensen naar de karting zouden 1250 Euro extra (!) moeten betalen als een soort schadevergoeding aan die organisatie.. Uiteraard alles in zwart geld zonder factuur of bewijs...
 
Originally posted by clingse aerox
oow dit is wel fucked up, en nu, ga je nu weer iets regelen met lelystad. of komt er geen meeting meer.

Waarschijnlijk 2005 dan...

Ik ga vooral nu bezig met de scootercross... kijken of we daar wat verder mee kunnen, desnoods ook ergens een weekendje :)

maar alle opties blijven open :!
 
Back
Top