ScooterWeekend Spa-Francorchamps 2004 ?

Zou je naar Spa (kunnen/willen) komen?

  • Ja, het is ver, maar ik zal er zijn

    Votes: 192 62.7%
  • Ik denk het niet.. misschien

    Votes: 53 17.3%
  • Nee, helemaal niet.. veel te ver

    Votes: 61 19.9%

  • Total voters
    306
Originally posted by malossi-speed
Is een meeting op de wollebrand in naaldwijk niets? Hier is ieder jaar al een scooterrace, er is een kantine bij zelfs en genoeg ruimte voor stands, sprints en test stukje, kartbaan amsterdam is denk ik veel te klein voor sprints, maar er is in amsterdam nog een verlaten baan, waar wellis met auto`s op wordt gereden door jongeren.

ow...?
ik ken wel de wielerbanen in Zwanenburg en Spaarndam....maar daar is het zwaar verboden om met een broem, moto of auto de baan op te gaan....
dussem....kan je me misschien pm'men waar dat is?

thanx!
;)
 
Weinig mogelijk tot overnachten in Naaldwijk. Verder zijn er geen races meer van de SOBW in Naaldwijk omdat er teveel illegaal van het baantje gebruik gemaakt werd. Dus trek daaruit zelf je conclusie.
 
Originally posted by Mol
Weinig mogelijk tot overnachten in Naaldwijk. Verder zijn er geen races meer van de SOBW in Naaldwijk omdat er teveel illegaal van het baantje gebruik gemaakt werd. Dus trek daaruit zelf je conclusie.
Genoeg weilanden en ernaast zit een watersportclub, hier zijn genoeg slaapplekken, kantine of 1 van de weilanden, genoeg parkeerplekken in de omgeving, alleen 1 huis staat dichtbij en die zijn nooit zo blij als je daar komt, kost je dus een bloemetje met sorry kaartje :D
Maar gemeente naaldwijk heeft zo genoeg van de scooter-jeugd dat ze geen toestemming zullen verlenen verwacht ik, maar de baan is het proberen waard (Y)
 
Razma je weet dat ik een tijdje gelede kwam met dat idee voor six flags en je gaf een aantal opmerkingen... waar ik het opzich wel mee eens ben maar ik dnke dat als er duidelijke afspraken zijn daar toch een goede meeting kan gehouden worden... zoals je leest is iedereen heel enthousiast en ik denk dat als er vooraf duidleijke regels worden gemaakt dat Six Flags wel een goede plaats is... ik heb geen connecties met Six Flags dat ik ze zo promoot :p
Maar het lijkt mij echt een goede plaats voor een vette meeting


Mol zeg jij er eens iets van :p
Ik ben wel benieuw of je al goed op weg bent voor de 30pk :p
En als we je nog een jaar geven door die meeting in 2005 te houden dan heb je meer tijd :p dus dan maken we er meteen 35 pk van ;)

Maargoed....

Ik hoor veel plaatsen afvallen, en Six Flags was de enige plaats die eigenlijk goed is behalve dta je zei dta die mensen stoer kunnen doen maar dat kunnen ze overal wel....
Dus duidelijke afspraken, wie zich er niet aan houd 1x waarschuwing 2ex gewoon van het terrein af
mensen plan of niet ;) ?
 
owhjah razma, je suggereerde ook nog omdat het één groot veld/vlakte was dat et niet viel te controleren...
maar wat valt precies niet te controleren? of mensen buitenom binnenkomen of controleren op eventueel veiligheidsovertredingen?
 
Originally posted by Mol
Weinig mogelijk tot overnachten in Naaldwijk. Verder zijn er geen races meer van de SOBW in Naaldwijk omdat er teveel illegaal van het baantje gebruik gemaakt werd. Dus trek daaruit zelf je conclusie.

Ligt een 'goedkoop' hotel om de hoek.
Laatste tijd zijn der al heel lang geen races meer gehouden,
eenigste probleeem is inderdaad dat huis wat der staat hoewel die man altijd tegen mij zei dat hij het niet erg vond...
Maarja proberen kan altijd...
 
Denk eens na over dat goedkope hotel en dan over de 600-800 man (ik gok maar wat) die @ Lelystad hebben overnacht, wat daar voor herrie is gemaakt. Hoeveel mensen er dronken waren enz.
Wou je dat hele zooitje in een hotel pleuren ofzo? :D
 
leuk als het de laatse overnachting is voor het hotel en daarna gesloopt word 8P :)

ik hoop in ieder geval dat er nog wel iets komt dit jaar heb er onwijs zin in.
nu de mean bijna klaar is en ik dit jaar veel mensen heb leren kennen enzo en nu pas mee loop op het forum na lelystad
ik hoop echt dat er nog iets komt
 
Is dit nu al zeker of niet?
Want anders kan ik alvast beginnen met vervoer regelen etc.
Ik heb al wel begrepen dat je er niet met tent en of camper kan staan?
 
Six Flags vndt ik wel leuk klinken en ik ben best wel bereid wat te betalen en dan kun evt ook nog het park in:p beetje vanuit de achtbaan na al die scooters kijken enzow zal er zeker VET uitzien
 
Back
Top