ScooterWeekend Meinerzhagen 03/04 Juni 2006 !!!

De duitsers zijn best vriendelijk. Dus als je echt niet aan kaarten kan komen en je wil er ECHT heen... meestal laten ze je wel binnen omdat je helemaal uit nederland komt.
Maar het word natuurlijk krapper als niemand uit nederland een kaartje koopt :p

Het is iig niet zo heel super ver weg ( iig niet vanuit zuid-holland. ).
Vorig jaar reden we er 3 a 4 uurtjes over met een aanhanger ( toch mark? )
 
Razma said:
ja, ik heb binnenkort heel wat meer info aangezien de Duitse Stage6 Cup er ook zal rijden en we tijdsmeting doen.

Wat wil je verder weten ?
Kampeerterrein is perfect, organisatie party en catering en sanitair perfect (zelfs douches), locatie perfect


psies.. echt een vette locatie :)

AdiozZz
 
A-Bizar said:
De duitsers zijn best vriendelijk. Dus als je echt niet aan kaarten kan komen en je wil er ECHT heen... meestal laten ze je wel binnen omdat je helemaal uit nederland komt.
Maar het word natuurlijk krapper als niemand uit nederland een kaartje koopt :p

Het is iig niet zo heel super ver weg ( iig niet vanuit zuid-holland. ).
Vorig jaar reden we er 3 a 4 uurtjes over met een aanhanger ( toch mark? )

ramon en ik (en miss nog wel iemand) gaan misschien ook, lijkt me wel super vet iig om er heen te gaan

als we gaan rijden we wel achter jullie aan oid :)
 
ik weet nog niet of ik ga, aangezien ik me ook voor damwoude heb ingeschreven, maar iedereen verzamelen bij Ronnie in Venlo :p
(of had ik eerst Ron's toestemming moeten vragen ?)
 
Aerox-Evo70 said:
ik weet nog niet of ik ga, aangezien ik me ook voor damwoude heb ingeschreven, maar iedereen verzamelen bij Ronnie in Venlo :p
(of had ik eerst Ron's toestemming moeten vragen ?)


wij gaan ook eerst naar damwoude waarschijnlijk en dan gelijk door naar MH :W

AdiozZz
 
Als ik ga kunnen we best wel hier verzamelen ofzo.
Ligt er ook aan wie er allemaal komen kan geen 50 man ontvangen ofzo.
 
wipkip said:
Inne, kan jij geen kaarten importeur worden ? :D Dan kunnen de nederlandse-slecht-duits-sprekende-mensen ook kaarten kopen :D ik wil me dan even nomineren !

Als iemand van MWS zin heeft, wil ik er wel heen gaan iig!

zeker kees, heb er zeker zin in!
iedereen uit MWS.

maar idd inne zou dat niet kunnen wat kees zegt?
en met ze allen op gedeeltes samen rijden?

lijkt me zeker een vet weekend
 
Als mij scooter klaar is, en die van me neefje ook, dan ga ik er waarcshijnlijk wel heen, vind het alleen moeilijk om kaarten te bestellen, want ik kan geen duits :S maar verder is die meeting erg gaaf, die vliegbaan is egt vet!!:W
 
Ronnie said:
Als ik ga kunnen we best wel hier verzamelen ofzo.
Ligt er ook aan wie er allemaal komen kan geen 50 man ontvangen ofzo.

of gewoon bij knooppunt zaarderheiken, op de parkeerplaats daar, moet je toch langs om naar Duitsland te gaan:)
 
Back
Top