BartR. Almost Retired! 8 February 2006 #21 Gaan we hierheen ja? Ik knal er wel heen denk ik met oto en een trailertje erachter.. Voor je het weet ben je er
Gaan we hierheen ja? Ik knal er wel heen denk ik met oto en een trailertje erachter.. Voor je het weet ben je er
Ronnie Well-Known Member 10 February 2006 #22 - 150m Sprints (DSSC) Wat houd dat DSSC in? Zijn dat bepaalde regels voor te sprinten ofzo? Deutsche Scooter Sprint Competion
- 150m Sprints (DSSC) Wat houd dat DSSC in? Zijn dat bepaalde regels voor te sprinten ofzo? Deutsche Scooter Sprint Competion
Tyrone Hahaha 10 February 2006 #23 Ronnie said: - 150m Sprints (DSSC) Wat houd dat DSSC in? Zijn dat bepaalde regels voor te sprinten ofzo? Deutsche Scooter Sprint Competion Click to expand... bijna Deutsches Scooter Sprint Comiteè oid jah net als sbo ofzo AdiozZz
Ronnie said: - 150m Sprints (DSSC) Wat houd dat DSSC in? Zijn dat bepaalde regels voor te sprinten ofzo? Deutsche Scooter Sprint Competion Click to expand... bijna Deutsches Scooter Sprint Comiteè oid jah net als sbo ofzo AdiozZz
Ronnie Well-Known Member 10 February 2006 #24 Is dat ook met verzekering enz. Niet dat we er dalik aankomen en dat we niet kunnen vlammen...
R Razma Well-Known Member 10 February 2006 #25 sst.. Ronnie, ik ben alles aan het uitzoeken ff geduld
Dennis.H Dani Pedrosa 10 February 2006 #26 dat is wel fijn dat je dat allemaal uit zoekt voor ons wel handig om van te voren te weten idd.
M Matthew. Well-Known Member 10 February 2006 #27 >purple-horse< said: Ik regel vito en kar? jij rijdt? dan is het wel te doen Click to expand... Vind prima jurjen, 4 scoots kunnen dan mee, leuke meeting voor de vakantie!
>purple-horse< said: Ik regel vito en kar? jij rijdt? dan is het wel te doen Click to expand... Vind prima jurjen, 4 scoots kunnen dan mee, leuke meeting voor de vakantie!
Ronnie Well-Known Member 10 February 2006 #28 Razma said: sst.. Ronnie, ik ben alles aan het uitzoeken ff geduld Click to expand... ok, ik spreek je er zo nog wel over dan
Razma said: sst.. Ronnie, ik ben alles aan het uitzoeken ff geduld Click to expand... ok, ik spreek je er zo nog wel over dan
A-Bizar - 13 February 2006 #29 vorig jaar was tof... afgezien van het weer. Hopen op beter weer dit keer dus. Denk dat ik wel ga met six , bart en misschien kiwi en mark...
vorig jaar was tof... afgezien van het weer. Hopen op beter weer dit keer dus. Denk dat ik wel ga met six , bart en misschien kiwi en mark...
BartR. Almost Retired! 13 February 2006 #30 Razma said: sst.. Ronnie, ik ben alles aan het uitzoeken ff geduld Click to expand... Is er al iets meer bekend? :henko:
Razma said: sst.. Ronnie, ik ben alles aan het uitzoeken ff geduld Click to expand... Is er al iets meer bekend? :henko:
Geert A.k.a. SuiD 13 February 2006 #31 aan het terrein zal het iig niet liggen lijkt me best geschikt ik denk dat ik deze wel in mn lijstje zet
aan het terrein zal het iig niet liggen lijkt me best geschikt ik denk dat ik deze wel in mn lijstje zet
Ronnie Well-Known Member 13 February 2006 #32 A-Bizar said: vorig jaar was tof... afgezien van het weer. Hopen op beter weer dit keer dus. Denk dat ik wel ga met six , bart en misschien kiwi en mark... Click to expand... Misschien kunnen we gazamelijk gaan. Neem aan dat jullie door Venlo komen?
A-Bizar said: vorig jaar was tof... afgezien van het weer. Hopen op beter weer dit keer dus. Denk dat ik wel ga met six , bart en misschien kiwi en mark... Click to expand... Misschien kunnen we gazamelijk gaan. Neem aan dat jullie door Venlo komen?
A-Bizar - 15 February 2006 #33 Ronnie said: Misschien kunnen we gazamelijk gaan. Neem aan dat jullie door Venlo komen? Click to expand... misschien wel een optie hebben we het tegen die tijd wel even over.
Ronnie said: Misschien kunnen we gazamelijk gaan. Neem aan dat jullie door Venlo komen? Click to expand... misschien wel een optie hebben we het tegen die tijd wel even over.
Dennis.H Dani Pedrosa 19 April 2006 #34 en is hier nog wat meer over bekend. wil namelijk wel een aantal zaken zeker weten voordat we er heen gaan eigelijk
en is hier nog wat meer over bekend. wil namelijk wel een aantal zaken zeker weten voordat we er heen gaan eigelijk
R Razma Well-Known Member 19 April 2006 #35 ja, ik heb binnenkort heel wat meer info aangezien de Duitse Stage6 Cup er ook zal rijden en we tijdsmeting doen. Wat wil je verder weten ? Kampeerterrein is perfect, organisatie party en catering en sanitair perfect (zelfs douches), locatie perfect
ja, ik heb binnenkort heel wat meer info aangezien de Duitse Stage6 Cup er ook zal rijden en we tijdsmeting doen. Wat wil je verder weten ? Kampeerterrein is perfect, organisatie party en catering en sanitair perfect (zelfs douches), locatie perfect
R Razma Well-Known Member 19 April 2006 #38 alstu http://www.dssc.de/ @ MarkS. indien niet uitverkocht wel ja Ik zal wel tijdig aangeven als het krap wordt :*
alstu http://www.dssc.de/ @ MarkS. indien niet uitverkocht wel ja Ik zal wel tijdig aangeven als het krap wordt :*
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 19 April 2006 #40 Inne, kan jij geen kaarten importeur worden ? Dan kunnen de nederlandse-slecht-duits-sprekende-mensen ook kaarten kopen ik wil me dan even nomineren ! Als iemand van MWS zin heeft, wil ik er wel heen gaan iig!
Inne, kan jij geen kaarten importeur worden ? Dan kunnen de nederlandse-slecht-duits-sprekende-mensen ook kaarten kopen ik wil me dan even nomineren ! Als iemand van MWS zin heeft, wil ik er wel heen gaan iig!