ScooterWeekend Meinerzhagen 03/04 Juni 2006 !!!

Ik ga proberen te zorgen voor alle SBO sprinters een inschrijving te regelen, zodat ze zeker zijn van een startplaats.
 
hmm dat is idd wel fijn, maar wat nou als je dus niet bent aangesloten bij de SBO?

kunnen die mensen deze meeting ook alweer op hun buik schrijven?
 
Dennis.H said:
hmm dat is idd wel fijn, maar wat nou als je dus niet bent aangesloten bij de SBO?

kunnen die mensen deze meeting ook alweer op hun buik schrijven?


Lijkt me dat je er dan zelf achteraan kunt gaan. Wanneer je wel bij de sbo aangesloten bent, wordt er wellicht een en ander voor je geregeld. Simpel zat.

Er staat nergens dat je niet naar deze meeting kunt gaan, wanneer je niet bij de sbo bent ingeschreven
 
idd ik was van plan om als ik naar een sbo sprint ging het te gokken op daginschrijvingen. kun je niet wat regelen voor alle nederlanders ?

er zijn weinig zo fanatieke mensen die naar duitsland gaan:) ik gok op max 75 man die er heen gaan :) moet toch te regelen zijn :)
 
75 man :P, hou het maar ik hooguit 40 denks max uit nederland :P.

maar we moeten gewoon wat met alle nederlanders dan wat regelen, gezellig weekendje van maken. maar wil wel eerst zeker weten dat ik daar kan sprinten, want heb echt geen zin om die KM's te maken en niet te mogen sprinten.
 
als ik zeker weet dat wij nederlanders daar ook aan mee kunnen doen en als ik weet waar je kaarten kunt krijgen dnek ik dat wij ook wel met een man of 4 a 5 komen (najah 2 scooters :P)

dus als iemand kaarten weet te regelen stuur ff een pm ofzo..
 
wij komen sowieso met 3 scooters:) en we willen ook rijden ja:) Als alle mensen die 100% zeker komen, dus vervoer enzo al geregeld hebben in de 1ste post kunnen komen te staan? Zo kunnen ze misschien rekening houden met hoeveel man iedereen komt, dus voor de kaarten, aantal sprinters?
 
ik hoef niet mee te doen met competitie ofzo maar gewoon net als meppel btje knallen wnnr je zin hebt.

ik wil dit eigenlijk zo snel mogelijk weten omdat we natuurlijk ook nog kaarten moeten bestellen :)

IEMAND DIE VORIG JAAR IS GEWEEST KAN MAYBE MEER VERTELLEN!
 
DJT-Speed-Area said:
wij komen sowieso met 3 scooters:) en we willen ook rijden ja:) Als alle mensen die 100% zeker komen, dus vervoer enzo al geregeld hebben in de 1ste post kunnen komen te staan? Zo kunnen ze misschien rekening houden met hoeveel man iedereen komt, dus voor de kaarten, aantal sprinters?

staat op de vorige pagina ook al iets over:)

mja laten we eerst maar eens afwachten of we er überhaupt kunnen sprinten, anders heeft het voor mij niet eens nut om te gaan:(
 
zoals dennis zegt, even de laatste quoten waarmee een lijstje staat die zich heeft aangemeld en zet de namen erbij die ook mee gaan, dan gaat dat de rest van dit topic gewoon mee ;)

en ik ben het met dennis eens
 
bigg ass zip said:
ik hoef niet mee te doen met competitie ofzo maar gewoon net als meppel btje knallen wnnr je zin hebt.

ik wil dit eigenlijk zo snel mogelijk weten omdat we natuurlijk ook nog kaarten moeten bestellen :)

IEMAND DIE VORIG JAAR IS GEWEEST KAN MAYBE MEER VERTELLEN!
vorig jaar was de DSSC er nog niet, toen was het gewoon de HELE dag vrij branden op de baan

net toen de regen geminderd was en de sprints waren begonnen (die werden verzord door inne) was er een ongeluk met lena (bekend geval) en werd het afgeblazen.
 
er wordt dit jaar niet alleen maar gesprint!
er worden ook race's gereden op een uitgelegd circuit!
er wordt onder andere stage 6 cup gereden waar de SBO de tijdswaarneming voor zal verrichten.
de sprints worden verzorgd door DSSC dat is de duitse sprintbond.

http://www.dssc.de/dssc.php?page=about

links boven onder navigation staat: renanmeldung
verder zoek je het zelf maar uit doe er maar is wat moeite voor!


PS: lees eerst alle regeltjes en de vrijstellingsverklaring even door:rolleyes:
 
Last edited:
Candyman bedankt voor de link!

DSSC is eigenlijk net zoiets als wij nu hebben in Nederland (SBO)

je kan via die website ook aanmelden voor het sprinten van dit weekend.
Daar hoef je dus niet speciaal mee te doen aan het DSSC!
Over enige bij betaling hiervan heb ik nergens mee kunnen krijgen op de website als je geen DSSC member bent, je kan wel voor 24 (dat zijn 4 meetings) lid worden.
ze hebben het wel over 2 euro per run..... (als ik het goed heb)

me duits is niet zo geweldig,
succes :)
 
ik heb me aangemeld, ze zullen wel wat info mailen neem ik aan.
als ik dan een email adres heb kan ik eens vragen naar de technisch reglementen.
 
Back
Top