This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ScooterWeekend Meinerzhagen 03/04 Juni 2006 !!!

Of bij tref op de parkeerplaats ofzo

Maar zullen we eerst eens kijken wie en wat en hoe er allemaal gaat?
 
Wat een heerlijk stukje asfalt ligt daar

ik zou er ook graag naartoe willen, zit al vaak op het SA forum. Dus wil die lui weleens ontmoeten

nu nog een gek vinden die 3 uur wil rijden
 
Furious Beta said:
zet dan alle aanmeldingen in 1ste post..., dan blijft het overzichtelijk

Is een optie ik kan ze er wel eventueel in zetten als het moet. Kunnen alleen mods doen, dus lijkt het me verstandig om gewoon een lijstje te maken en dan het lijstje steeds quoten.

Quote alleen dit gedeelte

Wie gaat er allemaal?
 
Ook is kijken als ik iemand kan vinden die mij wil vergezellen, deze meeting wil ik zeker wel naar toe
 
Lijkt mij ook leuk om hier heen te gaan. Het apparaat zal dan nog niet rijden wss, wat ik helemaal niet erg vind. ( bier:+ )

Auto kan ik iig meenemen dat weekend
 
ik zit er hard over te denken om ook te gaan.

damwoude ben ik toch niet ingeschreven dus dan is dit wel een mooie gelegenheid om een heel weekend te knallen.

jullie horen het nog wel.
 
Nog mensen die vanaf damwoude gaan? (is 380km)

Kaarten zijn dus niet bij het hek te koop?, jammer...
 
Sibo said:
Nog mensen die vanaf damwoude gaan? (is 380km)

Kaarten zijn dus niet bij het hek te koop?, jammer...

ik zal ff proberen iemand van de organisatie an de lijn te krijgen.. en ff vragen of dat voor nederlanders nie kan. lijkt me een stuk makkelijker

AdiozZz
 
Tyrone said:
ik zal ff proberen iemand van de organisatie an de lijn te krijgen.. en ff vragen of dat voor nederlanders nie kan. lijkt me een stuk makkelijker

AdiozZz

en belgen ook maybe

moesten we gaan, komen we van bij de franse grens, dusja
 
Tyrone said:
ik zal ff proberen iemand van de organisatie an de lijn te krijgen.. en ff vragen of dat voor nederlanders nie kan. lijkt me een stuk makkelijker

AdiozZz

dat zou heel mooi zijn idd

zeg maar dat er een grote groep komt:W
 
De snelste route van postcode 6717mg naar Meinerzhagen (Duitsland) over 217,5 km in ongeveer 2 uur en 8 minuten

Kan me niet schelen hoelang maar EDE is zeker aanwezig.
 
 
Sonic Tuning said:
ik zit er hard over te denken om ook te gaan.

damwoude ben ik toch niet ingeschreven dus dan is dit wel een mooie gelegenheid om een heel weekend te knallen.

jullie horen het nog wel.
Ik was ook te laat voor damwoude.
Ga er ook maar eens hard over nadenken. Zou wel gezellig zijn toch ?
Meeting's in het buitenland trekken mij altijd wel heel erg (Waarom?.. geen idee +pippi+ )
Het is wel 3 en een half uur rijden vanaf hier, maja je moet toch ergens je gas opentrekken :7