This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Scooterevent Geel zaterdag 3 mei

Standaard klasse 70 CC gelden dezelfde regels als bij de sbo neem ik aan ? Ik kom iig. Het is voor mij maar een uurtje rijden :W

Edit: Mag je net zoals sbo eerst iemand meenemen als monteur die dan gratis binnen komt ?

Last edited:
Was van plan om te gaan. Maar dit is 3 dagen na jubbega dus ik weet het nog niet...

Het is voor mij ook 167.20 km 01:56 h

Kijk wel even.

Zo, tis zeker dat ik kom.. heb mij ingeschreven, sta alleen nog niet @ eerste post, maar dit zal nog wel komen

Complimenten trouwens voor het snelle antwoord @ mailtje :W

Standaard klasse 70 CC gelden dezelfde regels als bij de sbo neem ik aan ? Ik kom iig. Het is voor mij maar een uurtje rijden :W

Edit: Mag je net zoals sbo eerst iemand meenemen als monteur die dan gratis binnen komt ?

Nee personen met scooter betalen €15 en zonder €5. Monteur aan start daar is geen plaats voor.

Nee personen met scooter betalen €15 en zonder €5. Monteur aan start daar is geen plaats voor.

Het gaat niet om aan de start. Het gaat erom of je monteur gratis naar binnen mag. Net als bij de SBO meetings en Genemuiden etc.

@ Thijs. Lekker belangrijk trouwens. Die 5 euro 8P

misschien heb ik er overheen gelezen,,
maar is het de bedoeling vooraf opgeven en op de betreffende dag van de meeting betalen ?

misschien heb ik er overheen gelezen,,
maar is het de bedoeling vooraf opgeven en op de betreffende dag van de meeting betalen ?

Inderdaad maar als er mensen zijn die vooraf willen betalen mag altijd maar mail mij dan effe kan ik alle gegevens doorsturen. Zou nog makkelijker zijn die dag zelf.

Ik hoop dat tegen dan mijn nieuwe setup een beetje klaar is..
Anders kom ik met de scooter waar mijn oude blokje onder zit

Ik heb een slider met verlast subframe voor mina hori blok. Moet ik dan gelijk scooter special rijden?

En waarom moet je daar wel alles borgen etc, en bij gewoon 70cc niet? Hetzelfde geld voor dodemansknop...

Ik heb een slider met verlast subframe voor mina hori blok. Moet ik dan gelijk scooter special rijden?

En waarom moet je daar wel alles borgen etc, en bij gewoon 70cc niet? Hetzelfde geld voor dodemansknop...

Sommige bouwsels hebben deze noodzakelijke dingen nu eenmaal nodig!

BTW: Rulez are rulez!

Boeiend of je moet borgen, het gaat toch om je eigen veiligheid ? Ik zou iig niet willen dat er een bout met 100 + los gaat :+

Edit: ik sta nog niet ingeschreven @ eerste post maar heb wel een mailtje gekregen dat ik sta ingeschreven