Scooter Weekend 2011 Germany

Staat erbij ? 450euro voor 23 uur een box huren :p.

von
Freitag, den 16. September ab 19.00 Uhr

bis
Samstag, den 17. September 18.00 Uhr.

Staat ook dat er max 10 personen in 1 box mogen. Ik vind het niet
 
Ik weet niet Kees of Tim aan die lui van DSSC kan vragen of ze kaarten naar Sittard mee kunnen nemen, zodat mensen ze daar kunnen kopen? Omdat je ze nu alleen via de site kan kopen en alleen vooraf.
 
Lijkt me ook wel leuk om weer eens een oldskool scootermeeting mee te pakken. Eens kijken of ik wat oud-gegadigden mee kan krijgen :)
 
http://www.viktoria-station.de/

goede camping volgens een maatje van me.
gaan daar altijd heen als ze op de nurnburgring gaan crossen.
kunt ook inclusief ontbijt doen enz.

is naar mijn idee ook nog eens erg goedkoop.
er mag ook wel wat herrie gemaakt worden, niet te overdreven natuurlijk!
 
ik weet het niet, dit was iets van 10km er vanaf..

bij de nurnburgring op het rennerskwartier zelf is natuurlijk helemaal ideaal!
 
een hotelkamer kost 45€ voor 2 personen...ik weet wel wat ik ga doen..ow lekker bedje, ff douchen en hop gaan!

nu hard bezig een dikke 37mm erop te bouwen...hopelijk doet het as zaterdag ook wat op de bank! zondag met Henkie testen, eens kijken of we met een andere vario en deze carb in 2,8x naar de 100 kunnen...
 
iemand al kaarten gekocht?, zouden op Sittard kaarten krijgen maar die duitsers waren ze "vergeten". Probeer ze nu via de site te bestellen, echter kan alleen in combinatie met creditcard, of heeft iemand een andere methode?
 
iemand al kaarten gekocht?, zouden op Sittard kaarten krijgen maar die duitsers waren ze "vergeten". Probeer ze nu via de site te bestellen, echter kan alleen in combinatie met creditcard, of heeft iemand een andere methode?

Had ook al gekeken. Kan idd. alleen via creditcard en niet via Ideal oid.

Miss. op hun forum vragen of je een betrouwbaar iemand kan regelen die de kaarten voor je regeld en geld over maken via de bank?
 
iemand al kaarten gekocht?, zouden op Sittard kaarten krijgen maar die duitsers waren ze "vergeten". Probeer ze nu via de site te bestellen, echter kan alleen in combinatie met creditcard, of heeft iemand een andere methode?

Bij mij zijn ze vandaag.binnen gekomen. Idd alleen met creditcard. Je kent toch wel iemand met creditcard? Zo heb ik het ook gedaan.
 
Back
Top