Scooter-Weekend 2011 Italy

JRMN

JRMN
attachment.php


SAWE Italy 2011 Autodromo

Scooter-Weekend 2011 Italy wordt dit jaar gehouden op het Autodromo circuit.

Dit zal op 15 t/m 17 Juli plaats vinden zijn o.a door Scooter Racing Italy, Stage6 Italia

Autodromo di Franciacorta srl
25030 Castrezzato (Bs)

Località Bargnana 25030

Brescia Italie


  • - Autodromo Circuit (2,6 Km)
    - Scooter Sprints
    - Customshow
    - Washgirls
    - Stunt Competition
    - Burnout Contest
    - Indoor go-kart competition
    - Foto shooting
    - Camping
    -enz.


De kaarten zijn in de voorverkoop te bestellen via Scooter-Weekend.it
 
Advertisement - register to remove this

Nou ik weet niet alles maar laten we het zo stellen die spaghettivreters (No offence voor andere Nederlandse spaghettivreters) houden er niet van om te verliezen.

Win je toch van ze, dan wordt je met geweld van het terrein afgegooid
 
kijk dat is wijs, gewoon met veel man er naar toe. daar alle Italianen schijt rijden en als ze moeilijk doen dan batsen we er op los en dan is het sowieso de laatste keer.


klinkt als een.heeel erg strak weekendje heiko.zoals jij t verteld! haha eens kijke.of ik de rest ook zover krijg om.mee te gaan!
 
Misschien omdat dat niet zo'n succes was. Kan me herinneren dat er achterkappen naar de tering zijn gegaan in NL, door dat soort meiden.
 
Ze moete ook nie met die dikke kuddt erop gaan zitten! :+

De sf.net knokploeg moet in actie komen hoor ik wel :p
 
Doe je best maar met z`n allen, ik koos vorig jaar eieren voor mijn geld, toen er een stuk of vijf grote negers van 2 bij 2 om ons heen stonden en vriendelijk verzochten of we het terrein wouden verlaten:p
 
Enige updates hiero?
Ben vandaag @ SA geweest en Mr. Hood heeft gezegd dat ik er alles aan moest doen om mee te gaan.
Als hier niemand met een groep wilt gaan dan ga ik kijken of ik zelf iets last moment gefixed krijg :)
 
Misha , serieus bespaar je je moeite, vorig jaar was het zo van je kreeg over de hele dag maar 2 kwalifcatie runs , in de pitsstaat met maar 1 rijstrook die 35/40 na de finisch ook nog eens naar rechts ging.

Ik moet wel zeggen , dat nachtrijden tijdens de finales was wel erg vet maar alleen voor dat is het echt de moeite niet waard om daar heen.

Als je dan tot de snelste behoord in de klasse waar alleen maar italianen rijden dan werken ze je van het terein af, gewoon met een man of 50 staan ze dan om je heen.

En je moet 30+ graden kunnen weerstaan tijdens de wachtrij en sleutelwerk.
 
Back
Top