Scooter Weekend 2011 Germany

Wie gaan er nu eindelijk allemaal? Anders kunnen we wel een kamp holland organiseren ofzo :P.

veel van EPC gaan er, weet niet precies wie.
Ik ga met mossaab en nog een rijder.
En martin kossen met kevin beck.
Heiko & Henk
en meer ehm geen id

maar wij gaan overigs alleen op zaterdag.
 
ziek wat is dat ? :P nee moet toch echt werken anders gaan ze niet blij met me zijn, werk al alleen op zaterdag en om dan nu al weer vrij te nemen ben ik 3 x geweest in 2 maanden ofzo :P
 
Last edited:
Wij hebben dat weekend een race op Veldhoven, zoniet hadden we zeker de grote baan onveilig gemaakt....
100 ltr benzine 6 snaren en volgas duitsers boeken, dan heb je zeker waar voor je geld!

Waarom denk je steeds dat het op veldhoven is :P.. Zei laatst bij EPC ook al dat het in emmen is dit weekend :D. Dus niet dat je zondag voor het circuit van veldhoven staat :D.
 
17-18 sept is er een race van 2Race op veldhoven :)

we noemen het altijd al veldhoven, maar eigenlijk ligt de baan gewoon in eindhoven :+
 
moge waarschijnlijk kennen de meesten van jullie mijn niet onder deze naam... maar ik ben Martijn(ook wel sbo wedstrijdleiding:)) misschien weet je het dan wel hehe:+... ik ben ook van plan om er ook heen te gaan maar hoe zit dat nou met die camping want er staat in de eerste post

Campen direkt am Ring <---

Kaarten alleen voorverkoop 49 duitse euros, ex kosten voor de camping die jij bij de RING zelf moet betalen.


maar die camping moet je niet inschrijven of zo voor dat hij helemaal vol zit ??? en betalen is gewoon handje contantje of zo. ik ben nog nooit naar een duitse sprint geweest dus weet niet hoe die gasten daar het allemaal bedacht hebben.. alvast badankt zie julie daar gr martijn


 
Als je daar het camping terrein op draait, moet je daar ter plekke contant aftikken.
De weekend kaarten (die van 49eu) kun je alleen via de scooter-attack webshop kopen.
 
Back
Top