scooter weekend duitsland 3 & 4 Oktober

Hij is juist precies sterk genoeg geweest, pas op de laatste sprint is het iets te ver gaan buigen. 1 extra schorretje er tussen en het is klaar maar dat wist Joel ook allang. Over niet stabiel is onzin en weet niet waar je dat op baseert?

Ik zou zelf liever niet zo ver gaan, ook in verband met de veiligheid. Maar nogmaals dat is mijn mening, verder is het gewoon een goede machine. Toen ik joel er op zag rijden, leek het wat instabiel. Met dennis er op was die volgens mij niet zo. Verder is de machine natuurlijk gewoon goed gebouwd, anders was een 1e plaats niet mogelijk geweest!

Gr,
Tom
 
die tom lievense was tog die gast die met heiko mee was naar duitland?

jongen , kijk aub eerst eens naar je eigen materiaal ipv heel het forum vol blaten over het spul van een ander

ding van joel/dennis was gewoon perfect , sterk zat voor 1 seizoen , joel was alleen een beetje lui wat betreft een aantal schorren dan was die helemaal sterk zat geweest!
 
Toen ik joel er aan zag buigen dacht ik WOOW zoveel "rek" zit er op maar het heeft idd het hele seizoen gehouden dus dan is het in mijn ogen sterk genoeg. Dat ding van heiko heeft alleen maar meters gemaakt met burnouts voor de pitbox:p
 
maar het frame is echt veel te slap, en daardoor ook totaal niet stabiel.

Sorry, deze zin kwam misschien een beetje arrogant over, maar dat was zeker niet de bedoeling. Het was verder niet aanvallend bedoeld. Waar mij het gewoon om ging is dat het frame wat aan de slappe kant is. De voorvork is wel erg degelijk gebouwd. Nogmaals mijn mening.

Gr,
Tom
 
Back
Top