Scooter Weekend 2011 Germany

49 euro zijn dat dagkaarten of voor het hele weekend? ben van plan om miss de zondag mee te pakken maar als het 49eu pp is word het me beetje te gek :p.
 
49 euro zijn dat dagkaarten of voor het hele weekend? ben van plan om miss de zondag mee te pakken maar als het 49eu pp is word het me beetje te gek :p.

LET OP, GISTEREN HEEFT STEFFEN MIJ MEDEGEDEELD, DAT DE KAARTEN ALLEEN IN VOORVERKOOP ZULLEN WORDEN VERSTREKT! IK WEET NIET OF DIT DUIDELIJK WAS, MAAR DAN BIJ DEZE!

LATEN WE MET NL EENS DE ITALIANEN SCHIJT RIJDEN!
 
Er is maar 1 soort kaart en dat is een kaart voor het hele weekend, kost 49 euro. Camping kan ook maar kost extra en dat kan wel betaald worden als je daar komt.

Ik weet niet of er iets vanuit de SBO geregeld kan worden zodat alle Nederlanders bij elkaar komen te staan en vlak bij de baan, tenminste dat is alle jaren altijd nog wel te regelen geweest. Sprinten zal waarschijnlijk ook extra voor betaald moeten worden.
 
Lijkt mij een goed idee Tommy, is ook wel zo gezellig. Waarschijnlijk Jog zonder de extra gewichten en misschien een racer mee dan.

Maarja eerst me broertje nog overhalen:(
 
Inderdaaad !! Lekker wat boeken met een groepje nederlanders over het circuit !
De kans om met je scooter over de nurburgring te rijden krijg je niet meer zo snel denk ik ...

En ook gezellig een kamp holland bouwen ergens !
 
Back
Top