daniel16 said:was ckr wel een mooie meeting.. post vnaaf of morge wel ff paar foto;s.. heb de behendigsheidwedstrijd ook gewonne btw:winner:
grappenmakermhrspeedzipsp said:Je had geluk gehad dat toen ik kwam dat het afgelopen was want anders :+
ja idd... zij ook zoiets van.. hij stopt er vanzelf wel mee xD had trouwens 17pk en 155km volgens mijmhrspeedzipsp said:Volgens mij mist de eigenaar van deze 180 wat schroefjes en buitje :W
(Hou het gas er maar op zalang als jij wilt zij hij ook echt maar dat hoefde die geen 2de keer te zeggen }) )
Steven. said:ik ben geslaagd voor het 10 meter asfalt glijden
iku Post ze allemaal wel ff verkleinen en filmpje maken.Tim.R. said:Zeer geslaagde meeting, erg rustig maargoed lekker 3L benzine erdoor heen geblaast.
Scooter liep redelijk, was er zelf niet echt tevreden over maargoed. Morgen ff checken wat dat was. Verder zeer gezellig meeting
als iemand nog fotos heeft van me zip
*zwart met gele bestikkering
Groetuuhhh
mhrspeedzipsp said:Volgens mij mist de eigenaar van deze 180 wat schroefjes en buitje :W
(Hou het gas er maar op zalang als jij wilt zij hij ook echt maar dat hoefde die geen 2de keer te zeggen }) )
ProjectRox said:Jah wotte hoorde et van stel maten van mij 8P.
Met dat water vond ik wel strakke actie 8P.
En zal ff een filmpje inelkaar flansen. Wat beeld matriaal opgenomen . Hebben me vast wel zien zitten
Edit: oh jah de mac was ook wel ff chil met een mcflurry . Daarna weg gesjeest. En snap die vent van die roller nog streeds niet waarom die mijn hele scooter na klauwde voor een begrenzer
Edit 2:
iku Post ze allemaal wel ff verkleinen en filmpje maken.
ProjectRox said:Hahaha ben net thuis . En moet filmpje eerst inelkaar flansen amar 2 van men beste STUKJES liggen nog bij rush racer. Ben men kaartje vergeten van de digicam bij em mee te nemen . En wat dat is. Hoop et voer een uur klaar te hebben. .
Was trouwens die jongen met dat twinlife shirt (donkerblauw met geel) dikke beun slider (die EINDELIJKS goed is afgestelt) en een rooie nau helm met spiegelvizier. En oh jah zen digicam
Edit: of wil je ze nu echt? Anders verklein ik eerst ff de foto's
Tim.R. said:Wil ze nu ghehe verveeel me de tering en het bier raakt steeds verder op.
Volgens my heb ik je indd wel gezien.
Maar maak anders alvast een voorproefje zeg maar,...." dan slaap ik goed " *D
ProjectRox said:Hahahha 8P. Dan moet ik alles heel snel in elkaar flansen. Dat komt neit goed
Waar kun je videos'goed uploaden waar mensen ze normaal kunnen downloaden?