Scooter Sprint Drachten 8 juli

was ckr wel een mooie meeting.. post vnaaf of morge wel ff paar foto;s.. heb de behendigsheidwedstrijd ook gewonne btw:winner:

daniel16 said:
was ckr wel een mooie meeting.. post vnaaf of morge wel ff paar foto;s.. heb de behendigsheidwedstrijd ook gewonne btw:winner:

Je had geluk gehad dat toen ik kwam dat het afgelopen was want anders :+

mhrspeedzipsp said:
Volgens mij mist de eigenaar van deze 180 wat schroefjes en buitje :W

1zdb15d.jpg

(Hou het gas er maar op zalang als jij wilt zij hij ook echt maar dat hoefde die geen 2de keer te zeggen }) )
ja idd... zij ook zoiets van.. hij stopt er vanzelf wel mee xD had trouwens 17pk en 155km volgens mij

Steven. said:
ik ben geslaagd voor het 10 meter asfalt glijden:P

Jah wotte hoorde et van stel maten van mij 8P.

Met dat water vond ik wel strakke actie 8P.

En zal ff een filmpje inelkaar flansen. Wat beeld matriaal opgenomen :P. Hebben me vast wel zien zitten :P

Edit: oh jah de mac was ook wel ff chil met een mcflurry :P. Daarna weg gesjeest. En snap die vent van die roller nog streeds niet waarom die mijn hele scooter na klauwde voor een begrenzer

Edit 2:
Tim.R. said:
Zeer geslaagde meeting, erg rustig maargoed lekker 3L benzine erdoor heen geblaast.

Scooter liep redelijk, was er zelf niet echt tevreden over maargoed. Morgen ff checken wat dat was. Verder zeer gezellig meeting

als iemand nog fotos heeft van me zip

*zwart met gele bestikkering

Groetuuhhh
iku :P Post ze allemaal wel ff verkleinen en filmpje maken.

mhrspeedzipsp said:
Volgens mij mist de eigenaar van deze 180 wat schroefjes en buitje :W

1zdb15d.jpg

(Hou het gas er maar op zalang als jij wilt zij hij ook echt maar dat hoefde die geen 2de keer te zeggen }) )

a dat is die wel gewent die gozer (sjonnie booi) woont vlak bij mij in straat hij was er later ook op zen aerox met blauw glimmende kap en witte binnenkap.
dat ding had dipje in begin maar als ie m pakt dan gaat dat bot need :p

ProjectRox said:
Jah wotte hoorde et van stel maten van mij 8P.

Met dat water vond ik wel strakke actie 8P.

En zal ff een filmpje inelkaar flansen. Wat beeld matriaal opgenomen :P. Hebben me vast wel zien zitten :P

Edit: oh jah de mac was ook wel ff chil met een mcflurry :P. Daarna weg gesjeest. En snap die vent van die roller nog streeds niet waarom die mijn hele scooter na klauwde voor een begrenzer

Edit 2:
iku :P Post ze allemaal wel ff verkleinen en filmpje maken.

jij ook hier om 6 over 11 :P

Hahaha ben net thuis :P. En moet filmpje eerst inelkaar flansen amar 2 van men beste STUKJES liggen nog bij rush racer. Ben men kaartje vergeten van de digicam bij em mee te nemen :P. En wat dat is. Hoop et voer een uur klaar te hebben. :P.

Was trouwens die jongen met dat twinlife shirt (donkerblauw met geel) dikke beun slider (die EINDELIJKS goed is afgestelt) en een rooie nau helm met spiegelvizier. En oh jah zen digicam :)

Edit: of wil je ze nu echt? Anders verklein ik eerst ff de foto's

ProjectRox said:
Hahaha ben net thuis :P. En moet filmpje eerst inelkaar flansen amar 2 van men beste STUKJES liggen nog bij rush racer. Ben men kaartje vergeten van de digicam bij em mee te nemen :P. En wat dat is. Hoop et voer een uur klaar te hebben. :P.

Was trouwens die jongen met dat twinlife shirt (donkerblauw met geel) dikke beun slider (die EINDELIJKS goed is afgestelt) en een rooie nau helm met spiegelvizier. En oh jah zen digicam :)

Edit: of wil je ze nu echt? Anders verklein ik eerst ff de foto's

Wil ze nu:P ghehe verveeel me de tering en het bier raakt steeds verder op.
Volgens my heb ik je indd wel gezien.

Maar maak anders alvast een voorproefje zeg maar,...." dan slaap ik goed " *D

Tim.R. said:
Wil ze nu:P ghehe verveeel me de tering en het bier raakt steeds verder op.
Volgens my heb ik je indd wel gezien.

Maar maak anders alvast een voorproefje zeg maar,...." dan slaap ik goed " *D

Hahahha 8P. Dan moet ik alles heel snel in elkaar flansen. Dat komt neit goed :P

Waar kun je videos'goed uploaden waar mensen ze normaal kunnen downloaden?

Hahah en men slider op de roller. 1,7 KW en de 1ste x 1,5-6. En die vent was bot onozel daar... Kan em nog steeds niet begrijpen. Hij eheft mijn frame nummer plaatje gewoon gemoert.....

ProjectRox said:
Hahahha 8P. Dan moet ik alles heel snel in elkaar flansen. Dat komt neit goed :P

Waar kun je videos'goed uploaden waar mensen ze normaal kunnen downloaden?

Hmzz daar weet ik ook niets van, kijk anders even by de project page, daar staat dat ergens geloof ik.
Maar dan zie ik de foto's en dergelijke morgen wel verschijnen.

Groet

Back