Scooter Sprint Drachten 8 juli

ZoooWWw net terug, wel leuk allemaal :)

Opkomst was wat minder, maar heb me wel vermaakt.

Was wel goed geregeld e.d., alleen jammer van de weinig mensen.

Was idd erg weinig! Maar jah was wel mooi opzich. Slider op de roller gehad 8P. 1ste x 1,5 kw en de 2de keer 1,7..... En dan die aap: Overal voelen, onder men buddy etc. Ropt ie zo men frame plaatje van men scoot en wil ie em er weer op doen valt ie in men kappen 8P. Dacht ie dat er ene begrenzer in zat....

Verder weer wat filmpjes opgenomen en foto's geschoten. Zal weer es een filmpje inelkaar zetten.

Edit: toen ik richting mac ging en wat wheelies bouwde viel ie er ook weer uit 8P:P

Net terug, jammer van opkomst.maar manta en ik hebben lekker geknalt.en sr vlamde aardig wat scoots.
Sr ook op de bank geweest goed voor een 20,3 pk kieurig dus.
Next jaar weer denks +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

Net thuis alles weer opgeruimd. was wel gezellig opzich alleen te wijnig opkomst. Hopelijk volgend jaar beter als er een volgend jaar komt in elk geval.
Maar verder wel geslaagde dag.

gr. Inne

Was wel aardig zo'n kleine opkomst.

Voor afstel werkzaamheden was het ideaal. Alleen jammer van de korte baan.
Maar na +- 3,5 jaar weer eens op een snelle scooter rijden was toch wel ff tof 8) Was nog de Slider van DJ ook :W

Enne Nick , volgende keer de takel van Marco nog hoger oppompen?

JohnB said:
Enne Nick , volgende keer de takel van Marco nog hoger oppompen?

Sterf :P

Pijn aan me kloten :D

*edit*

even lekker als vanouds weer op Speed & 2Fast kunnen blazen daar :P, dat was wel lekker, alleen jammer dat ik maar 2 sprintjes kon trekken met die 2fast want toen zette ze het water aan? :rolleyes:

Back