scooter sprint racing the; the Italian way

lamahoofd said:
Deze scooters hebben genoeg vermogen omdat heel makkelijk rond te krijgen.Ik denk dat die plaat erop zit zodat ze op hogere snelheid(die deze zeker halen)minder last hebben van luchtweerstand,want met een lichtere rotor valt die op die snelheden die hun halen makkelijker terug

Dit denk ik,maar zou het niet zeker weten
 
Razma said:
Ik had al foto's gepost van de 2fast mina @ hockenheim :*

Er zijn al zat mogelijkheden om Piaggio-cilinders pasklaar te maken voor Minarelliblokken.. Waarom dat nog niet gebeurd is, met de 2-fast-cilinders.... is mij een raadsel :X
 
Sander said:
Er zijn al zat mogelijkheden om Piaggio-cilinders pasklaar te maken voor Minarelliblokken.. Waarom dat nog niet gebeurd is, met de 2-fast-cilinders.... is mij een raadsel :X

Dat is ook al gedaan:)

Maar de meeste hebben liever wat geduld ws..
 
Sander said:
Er zijn al zat mogelijkheden om Piaggio-cilinders pasklaar te maken voor Minarelliblokken.. Waarom dat nog niet gebeurd is, met de 2-fast-cilinders.... is mij een raadsel :X


Naja dat idee had ik ook al lang....maar is niet uitgevoerd omdat ik in de std klasse wou blijven. Zo zullen er wel meer zijn. De meeste sprintframes zijn tog ook met pia.
 
die 2fast mina, echt, die moet ik hebben, hoop dat ie er is ,voor volgend jaar mei :), maar zoals er meer zeggen, wij doen et ook niet slecht vergeleken met hun. je hebt daar ook wel paar hele xtreme . ( nie dat wij die niet hebben )

,
 
Sander said:
Er zijn al zat mogelijkheden om Piaggio-cilinders pasklaar te maken voor Minarelliblokken.. Waarom dat nog niet gebeurd is, met de 2-fast-cilinders.... is mij een raadsel :X

-:-

+ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+

;)
 
mattai88 said:
ga er maar van uit dat onze snelsten niet mee draaien met de snelsten daar :X :*

Dan heb je het toch mooi verkeerd, de Scooter attack sprinter, met een Koopmans Tuned speed blokje heeft vorig jaar meerdere 2fast sprintframes in Italie zoek gereden, en is uiteindelijk 2e geworden. Het gaat hier dus om een 70cc sprintframe met NX, en die won het van 2fast blokken met NX.

Ik snap niet waarom er nog zoveel mensen zijn die denken dat die Italianen heilig zijn, gemiddeld gezien ligt het niveau in Nederland hoger dan in Italie, er zijn er daar maar een paar die het goed begrijpen, de meeste zijn gewoon een stel beunhazen :+
 
Duidelijke taal :)

Kon er trouwens op deze scoot geen grotere cabbie:

a_356.jpg


:p
 
Pronk said:
Dan heb je het toch mooi verkeerd, de Scooter attack sprinter, met een Koopmans Tuned speed blokje heeft vorig jaar meerdere 2fast sprintframes in Italie zoek gereden, en is uiteindelijk 2e geworden. Het gaat hier dus om een 70cc sprintframe met NX, en die won het van 2fast blokken met NX.

Ik snap niet waarom er nog zoveel mensen zijn die denken dat die Italianen heilig zijn, gemiddeld gezien ligt het niveau in Nederland hoger dan in Italie, er zijn er daar maar een paar die het goed begrijpen, de meeste zijn gewoon een stel beunhazen :+

ik hoorde dat SA met nx reed en tedeschi zonder :) heb ik ook nog wel films van :)

AdiozZz
 
CLASSIFICA DELLA GIORNATA


Categoria A special

1-Ermetici Stefano Team Azzurra
6.406 (127kmh) 70cc MHR

2-Malin Ivan 6.506 (122kmh) 70cc MHR


3-Corradin Michele 6.555 (120kmh) 70cc MHR

Categoria B1 special

1-Giunchi Ivan Team Tecno service 6.12 (134kmh) 80cc 2fast

2-Signoretto Andrea TRTeam 6.15 (131kmh) 80cc 2fast

3-Bonazzi Igor 6.24 (143kmh) 125cc Pavesi


Op de 150Meter.. Reken daar dan een's een halve seconde boven op voor reactietijd (ook al is het minder ), en ze zitten nog onder de tijden van Van Schie
 
Tyrone said:
ik hoorde dat SA met nx reed en tedeschi zonder :) heb ik ook nog wel films van :)

AdiozZz
Dat was toch met de sprint tussen de 2 SA sprintframe's?
de een met speed04 + NX, en de ander met 2fast.. en daar zat 0.1sec verschil in.. Zo iets staat mij bij
 
JasperdB said:
zal ook wel weer meevallen hoor... als je kijkt hoe bv van schie weg knalt.

neem nou die ene foto waar van schie al weg was toen het gele licht nog brandde ! dan loopt de tijd nog niet eens he ;)

en zo zijn er heus nog wel meer die ECHT snel weg zijn

als het gele licht nog brandt en je kanlt weg geld dan de ronde nog??
 
Back
Top