Henk_de_mol
Old skool member
Als een plaat eenmaal draait dan geeft extra gewicht hieraan juist een voordeel..
lamahoofd said:Deze scooters hebben genoeg vermogen omdat heel makkelijk rond te krijgen.Ik denk dat die plaat erop zit zodat ze op hogere snelheid(die deze zeker halen)minder last hebben van luchtweerstand,want met een lichtere rotor valt die op die snelheden die hun halen makkelijker terug
Razma said:Ik had al foto's gepost van de 2fast mina @ hockenheim :*
Sander said:Er zijn al zat mogelijkheden om Piaggio-cilinders pasklaar te maken voor Minarelliblokken.. Waarom dat nog niet gebeurd is, met de 2-fast-cilinders.... is mij een raadsel :X
Sander said:Er zijn al zat mogelijkheden om Piaggio-cilinders pasklaar te maken voor Minarelliblokken.. Waarom dat nog niet gebeurd is, met de 2-fast-cilinders.... is mij een raadsel :X
mattai88 said:ga er maar van uit dat onze snelsten niet mee draaien met de snelsten daar :X :*
Pronk said:Dan heb je het toch mooi verkeerd, de Scooter attack sprinter, met een Koopmans Tuned speed blokje heeft vorig jaar meerdere 2fast sprintframes in Italie zoek gereden, en is uiteindelijk 2e geworden. Het gaat hier dus om een 70cc sprintframe met NX, en die won het van 2fast blokken met NX.
Ik snap niet waarom er nog zoveel mensen zijn die denken dat die Italianen heilig zijn, gemiddeld gezien ligt het niveau in Nederland hoger dan in Italie, er zijn er daar maar een paar die het goed begrijpen, de meeste zijn gewoon een stel beunhazen :+
Dat was toch met de sprint tussen de 2 SA sprintframe's?Tyrone said:ik hoorde dat SA met nx reed en tedeschi zonder heb ik ook nog wel films van
AdiozZz
JasperdB said:zal ook wel weer meevallen hoor... als je kijkt hoe bv van schie weg knalt.
neem nou die ene foto waar van schie al weg was toen het gele licht nog brandde ! dan loopt de tijd nog niet eens he
en zo zijn er heus nog wel meer die ECHT snel weg zijn
mhr#27 said:Zolang de sensoren nog een wiel registreren is het geen valse start