Tyrone said:
en volgens heeft die gozer van deze zip em gewoon geknockt zonder te betaalen :L
AdiozZz
Tyrone said:(FOTO)
en volgens heeft die gozer van deze zip em gewoon geknockt zonder te betaalen :L
AdiozZz[/QUOTE]kansloos van zulke gasten jullie komen ook van ver en de kosten moeten ook gedekt worden..
Tyrone said:
AdiozZz
ProjectRox said:Vind die ene van jou zo vet met dat groene frame . Beide op et achterwiel weg Deze dus:
En tjah men digicam is veroudert maar maakt nog steeds mooi foto's gelukkig
Tyrone said:
AdiozZz
rush racer said:heeft iemand ook foto en/of filmpje van die rijdende burnout van rjtuning ?
heb er wel en foto van.. of bedoel je deze niet?rjtuning.tk said:had het niet verwacht dat ie zoun streep trok:+
maar als iemand er een filmpje van heeft
EDIT: zal trouwens die film van een 1uur, de goede stukken uithalen staat veel crap in btw.
Had er nog 1 is niet zo duidleijk maar je boekte hem welThaZippa said:Was een leuke meeting, en een lekker terrein om te sprinten al was die 100 meter wel kortmaar je moest nog aardig remmen voor de bocht
verder iemand nog pics van m'n arkje beta green xtreme staan al een paar fotos allleen jammer dat de kleur zo uitvalt..
Gr jeroen...
daniel16 said:heb er wel en foto van.. of bedoel je deze niet?
volgens mijs tonde r toen nog iemand naast mij met oowk een fotocamera of filmcamera in de handrush racer said:ja die bedoelde ik als iemand nog meer van heeft ff poste
daniel16 said:volgens mijs tonde r toen nog iemand naast mij met oowk een fotocamera of filmcamera in de hand