Scooter Sprint Drachten 8 juli

Boeken op die slider weet je !8)

1zdn58m.jpg

1zdn81c.jpg

Mensen voor volgend jaar, kom allen want dit terrein is echt super!:D

Zo klaar. Nu mis ik nog ow zo'n mooie foto die op de andere kaart stond. 1 foto en 1 filmpje :P. En heb vooral die foto nodig....

Vond het wel een vette meeting. Alleen hoopte eigenlijks dat et wat drukker zou worden. Maar heb me wel vermaakt :P. Met men oud slider op de roller gestaan en dat parcour gedaan :) Ff een racket ijsje te snel opgevreten waardoor ik barstende koppijn kreeg voor een paar sec 8P.

En toen ff naar de mac waar ik vervoglens bijna op de bek pleur door een wheelie 8P maar het plaatje dat die onozle vent kwijt had gemaakt was er wel uitgedondert. En toen naar huis :)

Tyrone said:
Foto=YQHSKONV

en volgens heeft die gozer van deze zip em gewoon geknockt zonder te betaalen :L

AdiozZz

Klopt. Die aap had niks betaalt en meent o zo stoer te zijn met zen zip..... Zie em wel vaker rondrijden.... Meent dat ie heel wat is. Laastens reed ie op een drempel af, heel langzaam en toen ineens voor die drempel volgas. Hij maakte een wheelie van een meter...

Vond et ook vaag want ik d8 idd ook al dat je voor die bank moest betalen.

Edit: voglende keer als je een gast ziet die de camera naar je richt kijk dan ff lief en rij wat langzamer hahaha :P

Tyrone said:
(FOTO)

en volgens heeft die gozer van deze zip em gewoon geknockt zonder te betaalen :L

AdiozZz[/QUOTE]kansloos van zulke gasten jullie komen ook van ver en de kosten moeten ook gedekt worden..

Vind die ene van jou zo vet met dat groene frame :P. Beide op et achterwiel weg :) Deze dus:

1zdnb09.jpg

En tjah men digicam is veroudert maar maakt nog steeds mooi foto's gelukkig :P

ProjectRox said:
Vind die ene van jou zo vet met dat groene frame :P. Beide op et achterwiel weg :) Deze dus:

1zdnb09.jpg

En tjah men digicam is veroudert maar maakt nog steeds mooi foto's gelukkig :P

ja wotte idd en dat met luchtgekoeld dat ding ging ook wel bot hard

Nou mensen et filmpje komt morgen nu ff geen zin meer.. Zijn net gebeld dat men oma is overleden dus ga nu ff maffen.... Kot mrogen wel goed.

En ik weet denk ik wel waar die gast woont van die zip... Weet et niet zeker maar zou wel maf zijn om em alsnog een rekening te sturen :P.

rush racer said:
heeft iemand ook foto en/of filmpje van die rijdende burnout van rjtuning ?

had het niet verwacht dat ie zoun streep trok:+
maar als iemand er een filmpje van heeft :rolleyes:

EDIT: zal trouwens die film van een 1uur, de goede stukken uithalen staat veel crap in btw.

rjtuning.tk said:
had het niet verwacht dat ie zoun streep trok:+
maar als iemand er een filmpje van heeft :rolleyes:

EDIT: zal trouwens die film van een 1uur, de goede stukken uithalen staat veel crap in btw.
heb er wel en foto van.. of bedoel je deze niet?
1zdlule.jpg

Was een leuke meeting, en een lekker terrein om te sprinten al was die 100 meter wel kort:Pmaar je moest nog aardig remmen voor de bocht:D

verder iemand nog pics van m'n arkje beta green xtreme staan al een paar fotos allleen jammer dat de kleur zo uitvalt..

Gr jeroen...

ThaZippa said:
Was een leuke meeting, en een lekker terrein om te sprinten al was die 100 meter wel kort:Pmaar je moest nog aardig remmen voor de bocht:D

verder iemand nog pics van m'n arkje beta green xtreme staan al een paar fotos allleen jammer dat de kleur zo uitvalt..

Gr jeroen...
Had er nog 1 is niet zo duidleijk maar je boekte hem wel:)
1zejq4n.jpg

daniel16 said:
:) volgens mijs tonde r toen nog iemand naast mij met oowk een fotocamera of filmcamera in de hand

klopt maat van ons die heeft hem gefilmd. moet alleen nog ff een goed uploud site hebben voor filmpjes. iemand die 1 goede weet?

Back