This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
cilinder verkeerd om monteren en dan afvragen waar je uitlaatpoort is

Race stuur monteren, na 2 dagen doet de scooter het niet meer.
Vervolgens alles na gekeken en zelfs de cilinder er afgehad.
Bleek de tank leeg te zijn hahaha

te dom
 
Je afvragen waarom je scoot zo tegenstuurt als je een bocht neemt..
Bleek het gewoon een platte band te zijn, heb zo wel 2weken rondgereden
 
Je scooter aan het opvoeren. alleen je buddy er op zetten test rit maken.
Ondertussen zitten er 2moters van de politie achter je aan.
Jij rijd natuurlijk weg maar hun reden me klem. Zet 1 moter agent zijn helm af zegt hij "je schrok he" is het de vader van mij BESTE VRIEND en mocht weer door rijden
 
Samen met een maatje je carb ff eronder vandaan halen.
Benzineslangetje eraf, maar die heeft geen vacuum meer dus alles spoot eruit, knik erin gelegd emmer gehaald en alles opgevangen..

Komt me moeder volgende dag helemaal in paniek: Uhhh,, Jordy.. wat zat er in die emmer buiten?? Ik: Ja benzine. Zegt ze: Ahaa, want ik heb dat gister in het putje gegooid en nu staan er 2 brandweerauto's voor de deur omdat de buren allemaal benzine in huis ruiken, moet ik het zeggen tegen ze of niet? Ik: ja als je een millieuboete van 2000 euro wilt wel.

Toen is ze maar rustig, tandenknarsend op de bank gaan zitten en heeft ze alles van een afstandje bekeken.

Liepen serieus 30 brandweermannen door de straat
 
2 weken terug hetzelfde meegemaakt met iemand hier van het forum waarvan ik het niet op het forum mag zetten.

Was toen ook politie/brandweer in zijn dorp. Halve dorp overstuur! :winner:
Ze zijn tot diep in de nacht bezig geweest daar.
 
Hahah heb k hier ook wel es gehad, even een beetje benzine/olieresten in de put gegooid. Moeder kwam thuis: ruikt wel een beetje naar gas he hierzo?

ik: huh ?

Volgende dag, woningbouw etc alles in huis, overal metingen doen enzo ..
 
had gister aaf nog een mooie stunt slomos van me ma in elkaar gezet voorwiel al een paar maanden gleden gemonteerd naja deed weer goed ff rijden kom ej thuis boek je een wheely op dat hok flikert je voorwiel der uit gelukkig nie op me plaat egt foking slim
 



8P wat zei ma ervan?



@ Don: :winner:
 


Whahaha ik zei nog tegen je moeder, laat het staan, het vervliegt wel..gooit ze paar liter benzine de put in!:W
 
3 maand geleden vriendin had 2 liter alcoholazijn ( ganse flesinhoud ) in benzinetank gedaan voor wat " betere prestaties " .
En idd. hij starte beter en al tot je ermee ging karren na 10 min. stilgevallen ermee naar huis gegaan komt zij af " schatje ik heb er azijn ingedaan bij de benzine " :|.
Gevolg voor 400 euro kosten aan een nieuwe vivacity ( verroeste krukas , kapotte veren , werkuren en nog wat dingen ).
Ik zei tegen haar wie gaat betalen he ?
Zij poeslief kijkend en wie denk je dat er betaald heeft 8P.
Nu zou er voor goed te zijn nog een neiuwe carb op moeten omdat de originele eigelijk ook naar de kl*ten is vanbinnen ( verroest ) door haar " azijnstuntje ".
Nog wel dat ze zo lief is voor de rest....maar de sleutel van de viva krijgt ze in haar leven nooit meer te pakken.
 
en jij betaald dat "grapje" ?

Ik heb dat betaald ja .
Overlaatst heeft ze nog eens met haar azijn in de weer geweest ze had er niets beters op gevonden dan azijn te gieten bij het vakje voor de wasverzachter ( op aanraden van haar ouders he :| ) gevolg alles van wasgoed allemaal de kleuren vervaagt en het ondergoed kapotgebeten van de azijn ;(.
Madam had ineens geen ondergoed meer :# maar meneer ook niet :| hmmm .
Ik denk dat ze nu wel haar lesje geleerd heeft want haar ondergoed heeft ze zelf kunnen betalen en das duur.
 
Status
Not open for further replies.