ik heb er nogal wat
:
me digitale teller laten kortsluiten
zuiger verkeerd om monteren met het pijltje naar de booster poorten ipv het pijtlje naar de uitlaatpoort
cilinder liep uiteindelijk warm
krukasmoer er scheef opdraaien en vervolgens je krukas vrneuken.
m'n remklauw niet vastdraaien op het carter en na een stukki rijden breekt de volledige ophanging af van de remklauw en een gat in het carter.
zoals meerdere hier de sleutel in het contackt niet omgedraait en 10 min voor nix staan kicke
je hele scooter uit elkaar halen en er dan uiteindelijk tot de conclusie komen dat je geen benzine meer hebt.... 5 uur later
de benzine meter bleef op vol staan -.-.
een nieuwe manston 2 cilinder monteren en bij de eerste x het gas voledig open draaien de cilinder KATS!vast laten lopen,
dit was te wijten aan een te arm mengsel -.-
een Dpr c21 Overmidden blazen hoe of warom het gebeurt is weet ik niet waarschijnlijk door de matige kwaliteit van dpr uitlaten maar hij klapte gewoon doormidden bij het expansi gedeelte
Tanken bij de shell vervolgens benzine dop met sleutels in de buddybak neerleggen en na het tanken de buddy dichtgooien -.- dat is me ongeveer 3 keer gebeurt.
v-snaar te laat vervangen en toen is gebroken die vervolgens overal tussen draait :S wat een enorme zooi geeft
een sticker scheef plakken en dan eraftrekken en vervolgens de lak die een dag eerder gespoten is er mee aftrekkeh :L
voor het eerst weer met een verzekerde scooter rijden en dan dezelfde dag nog geschept worden door een bus.
en zonder licht een berg over waar beneden de weg naar links liep waar ik vervolgens gewoon rechtdoor ging,
gevolg een schuiver kapschade enzv
een wheely maken en vervolgens m'n nieuwe samsung uit me zak gevallen en dan kijk je achter je en dan Knalt er een auto over heen XD
ojah deze is ook wel leuk ik kreeg ooit lang geleden
een cilinder met vlinderpoort in me handen gedrukt van de zoon van m'n leeraar en dan denken dat je em effe gaat tunen vervolgens de uitlaat spal er tussen uit vijlen XD .
k kan er nu allemaal wel om lache maar toen niet !