This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Aantal jaar geleden:

Stuur gewichtjes te strak vastgezet + scooter op zijstandaart.

Resultaat scooter volgas door de schuur en en eindigen op ze kant tussen de fietsen.
 
Zuigerclipjes vergeten en je dan afvragen waarom je wand er aan 1 kant volledig uitligt:W

S'ochtends vroeg tanken en je dan bij de kassa afvragen waarom het zo goedkoop is... diesel getankt:+8P

Sproeier 56 ipv 156 erin doen(beetje kutten met de afstelling) en je dan afvragen waarom die slecht start en bij gasgeven verzuipt.

carb vergeten vast te draaien en onderweg ineen keer bwooaaapp horen

Verder is er niks bijzonders gebeurd op de standaart dingen na:W
 
was (denk ik) niet tegen jou bedoeld, meer tegen nielsj69.

ontopic:
Ik heb alleen nogmaar de standaard bloopers gemaakt, bougiedop vergeten, geen v-snaar erin doen, wegrijden en je flensveertjes vergeten, vervolgens na 10 meter een takkeherie te horen. enz.
 
Had een chrome luchthapper op mn koelkapje gedaan maar met veel te grote schroeven waardoor mn koelvin (?) dus bleef hangen.. En maar afvragen waarom hij niet start
 
ik heb er nogal wat :

me digitale teller laten kortsluiten

zuiger verkeerd om monteren met het pijltje naar de booster poorten ipv het pijtlje naar de uitlaatpoort
cilinder liep uiteindelijk warm

krukasmoer er scheef opdraaien en vervolgens je krukas vrneuken.

m'n remklauw niet vastdraaien op het carter en na een stukki rijden breekt de volledige ophanging af van de remklauw en een gat in het carter.

zoals meerdere hier de sleutel in het contackt niet omgedraait en 10 min voor nix staan kicke

je hele scooter uit elkaar halen en er dan uiteindelijk tot de conclusie komen dat je geen benzine meer hebt.... 5 uur later
de benzine meter bleef op vol staan -.-.

een nieuwe manston 2 cilinder monteren en bij de eerste x het gas voledig open draaien de cilinder KATS!vast laten lopen,
dit was te wijten aan een te arm mengsel -.-

een Dpr c21 Overmidden blazen hoe of warom het gebeurt is weet ik niet waarschijnlijk door de matige kwaliteit van dpr uitlaten maar hij klapte gewoon doormidden bij het expansi gedeelte

Tanken bij de shell vervolgens benzine dop met sleutels in de buddybak neerleggen en na het tanken de buddy dichtgooien -.- dat is me ongeveer 3 keer gebeurt.

v-snaar te laat vervangen en toen is gebroken die vervolgens overal tussen draait :S wat een enorme zooi geeft

een sticker scheef plakken en dan eraftrekken en vervolgens de lak die een dag eerder gespoten is er mee aftrekkeh :L

voor het eerst weer met een verzekerde scooter rijden en dan dezelfde dag nog geschept worden door een bus.

en zonder licht een berg over waar beneden de weg naar links liep waar ik vervolgens gewoon rechtdoor ging,
gevolg een schuiver kapschade enzv

een wheely maken en vervolgens m'n nieuwe samsung uit me zak gevallen en dan kijk je achter je en dan Knalt er een auto over heen XD

ojah deze is ook wel leuk ik kreeg ooit lang geleden een cilinder met vlinderpoort in me handen gedrukt van de zoon van m'n leeraar en dan denken dat je em effe gaat tunen vervolgens de uitlaat spal er tussen uit vijlen XD .

k kan er nu allemaal wel om lache maar toen niet !
 
Last edited:
een maatje van me keek raar op toen hij stond te tanken en zijn bijrijder riep: wtf doe je nu man !!
hij had 4 liter diesel in de tank gegooid,
toen maar 3 liter benzine erbij en schudden met de brommer en hij is zo weggereden. tot mijn verbazing reed de scooter ook nog,
alleen stinken en roken bij het leven

zelf met een 50evo proberen 55, ding liep net, dus de cilinder aardig op de donder gegeven. en toen blaaaoowp, warmloper
ding liep 2 dagen
 
@ minarelli kvs slangen verkeerd om monteren, cilinder was lichtjes warmgelopen en de kop ging krom staan. Andere cilinder gehaald en weer tot de conclusie komen dat hij wel erg warm werd. Ik naar de fietsenmaker die vent zag het meteen hij lachen 8P.

Njah van zulke dingen leer je iig wel.
 
een wheely maken en vervolgens m'n nieuwe samsung uit me zak gevallen en dan kijk je achter je en dan Knalt er een auto over heen XD

Zoiets heb ik gehad met een (toen nieuwe) K750i.. had hem net 3 weken en toen verloor ik hem tijdens het wheelien. Niet meer terug gevonden

Als ik er zo weer over terug denk komt dat kutte gevoel dat je hem kwijt was weer terug :X
 
Diesel tanken heb ik ook wel eens gedaan 7 liter:W
De helft eruit gegooid in de emmer waarmee mensen de ruiten schoonmaken van hun auto, bijgevuld met benzine, en dan de tank leegrijden in de binnenstad, lekker door de smalle straatjes van het centrum, pompend gas geven bij het stoplicht

Ik zou het voor de gein wel weer eens doen was echt prachtig!
Ben benieuwd hoe erg de mensen hebben staan vloeken toen ze met diesel aan hun handen hun bedieselde voorruit bekeken
 
heb igg nog geen bloopers gemaakt aan de pomp :W

wel 1x dat ik tankte, maar dat de pomp niet automatisch stopte als hij bijna vol was. Ik rustig kijken naar de tellers, dat ding gewoon doorstromen :X heel m'n buddy in de benzine Heb ik me daar staan boos maken Stomme kutpomp, ga dr nooit meer.
 
wat had je gedaan toen? stopte hij uiteindelijk nog, of lag er 150 liter op de vloer?


hendel loshalen
dan stopt hij toch altijd

ik denk dat hij bedoelt dat er meeste pompstation klikjes heb

je hoort dan klikje als benzine vol zit dan stopt hij vanzelf
 
jaja, nadat ik het helemaal hoorde overlopen draaide ik m'n kop en zag ik alles onder de benzine
snel loslaten die hendel dan
idd dat klikje werkte dus NIET
 
even in Nederlandse taal, wat is een quadrant?


Maar hij schrijft: quadrant, en wat jij bedoelt is een kwadrant. Misschien toch iets anders? Ik snap namelijk ook niet waar jij een kwart in je scooter hebt.

miss het membraam?
dat bestaat uit 4 plaatjes.. 2x2..

ik weet het anders ook niet

Ik bedoelde idd het kwadrant.
Dat is het halve maantje (kickstartert tandwiel)
heb het al aangepast
 
hey

even een vraagje tussen door, ik heb een scooter staan maar hij gaat niet aan, ik heb gekeken maar de v snaar draait niet als ik electrostart doe, maakt dat wat uit ? ik bedoel kan een suzuki katana starten zonder dat de v-snaar mee draait?(namelijk egt alles werkt behalve dat de motor aan slaat)
 
Status
Not open for further replies.