This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
1. Ervan uit gaan dat C21 beter loopt op een mhr50 dan C16, omdat deze duurder is en je vervolgens afvragen waarom het niet loopt..

2. Keihard kicken, vragen waarom hij ineens stoekt.... KUT!
.... bougiestop vergeten

3. met citta met iemand achterop een wheelie maken, vervolgens keihard stuiteren en op je bek gaan, en dan out gaan omdat je knie zo verneukt hard open licht

4. Niet opletten onder het rijden omdat je gaar bent en dan vol op een bord wat midde op de weg staat knallen, over de kop vliegen, hele scooter naar de klote en je dan echt super kut voelen omdat iedereen je aan staat te gapen
 

Haha ik kan me nog herinneren dat ik tegen iemand zei "Dat ding loopt kut zeg"... 8P

Mijn blooper was eindhoven 2007, dat ik me hestje verkeerd om aan had en Niek me dat ff kwam vertellen
 
heel je scooter uit elkaar halen, andere lagers kopen etc. oude eraf nieuwe erop. scoot weer terug in elkaar. en dan er achter komen dat je nieuwe lagers nog in de verpakking naast je liggen. dus alles weer maar overnieuw
 
heel je scooter uit elkaar halen, andere lagers kopen etc. oude eraf nieuwe erop. scoot weer terug in elkaar. en dan er achter komen dat je nieuwe lagers nog in de verpakking naast je liggen. dus alles weer maar overnieuw

hahaha
 
Ik kan me nog herinneren toen ik 16 was, had ik een ander asje besteld, dus papa wou me verrassen door het vast op te bouwen, dus ik kwam thuis, zat de krukas er verkeerd in
 
Haha ik kan me nog herinneren dat ik tegen iemand zei "Dat ding loopt kut zeg"... 8P

Mijn blooper was eindhoven 2007, dat ik me hestje verkeerd om aan had en Niek me dat ff kwam vertellen

Je was niet de enigste :*
 
vorige week nog, cabrteur schoonmaken en nieuwe onderdelen erin. ding aankicken. wou amper lopen. ligt de stationair sproeier nog de werkbank8P
 
Scooter opbouwen en vervolgens hem even willen starten zonder buddy. Zien of hij het doet en kun je nog even het een en andere aandraaien. Vergeet je dat de CDI aan je buddy hangt 8P
 
na een week je booster te hebben, gaan voor je rijbewijs, bent erdoor, je hebt je verzekering, ik, heel tevreden rijden naar een maat. steek er wel een eend over de baan zeker, ik up me bek, heel mijn booster in krassen
 
Status
Not open for further replies.