This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

scoot bloopers

Status
Not open for further replies.
Eerst je hele huis afzoeken na je sleutel van je brommer nadat je op vakantie bent geweest. Lekke kop pakking vast gefixt. Sleutel niet gevonden nieuw contactslot besteld. Heb je net een uur je contactslot binnen vindt je je sleutel in een midzomer jas :S Had er een zuiger ingezet die ik had gepolijst omdat die warmgelopen geen nieuwe zuigerveer en afvragen waarom hij niet loopt vonkt wel :S Daarna na een week een andere zuiger erin. Je kapot trappen want hij had wel compressie om er 2 dagen later achter te komen dat hij niet op contact stond :S. ( Scoot was in eerste week al helemaal gestript zodat ik de buddy open kon doen om te tanken.) Zonder sleutel lukt het anders niet.
 
Denken dat je volgas (90@autoteller) door een haakse bocht kunt.
Gevolg: Ik rij vol rechtdoor over een aardappelveld, en flink op mijn bek gegaan:|:|

Met Schakel ook soortgelijks probleem: Met MTX-R2 80cc met 120 vol rem inknijpen, knapt de remstang:|, dan leuk een scooter er uit trekken, tot een bocht: ik remmen, maar die deden het dus niet meer.
Rij ik zo de afgrond in (1m), niks gebroken (alleen mijn ego) en een week niet meer kunnen lopen! (was met bovenbeen op een dikke steen geland)
 
Last edited:
Ook een leuke:

Ik moest naar mn werk, op terug weg bleek benzine op (lampje knipperde niet ), dus ik naar huis lopen. Ik vraag aan mn pa of er nog een kannetje benzine staat. "Ja hoor, meteen om de hoek in de garage " hoor ik hem nog zeggen

Later bleek dat er in dit kannetje geen benzine maar diesel zat |(
En je maar afvragen waarom die zo *** loopt
 
Thomazz said:
Benzine laten lekken op de onderkap... Scootje ontploft na elektrisch starten...

Hoe de fuck ken dat nouweer gebeuren , bullshit , me oude neo's zat helemaal onder de benzine elke x , motroblok ook en dat gaat niet de lucht in? :|
 

Zoiets heeft me vriend ook gehad

Staat altijd een grote jerrycan met bezine in ze garage waar altijd benzine inzit die ze pa vult @ werk

Nou vorige x er dus ingemieterd , wij wegrijde pleurd dat ding uit ??? heuf??

Wij maar denken wat ken dat nou zijn? wat bleek nou?

Ze broer had water in de jerrycan gegooid om in ze scoot te douwe als kvs

8P
 
k ken een dude die vergeten was zijn zuiger te monteren,en dat zie je ook niet 1 2 3 als je scoot weer in elkaar zit
 
Net buiten blok weer in elkaar aan het zetten. Verbrand ik me poten aan het blok en dat nog in het donker. Krijg een beetje de scheit aan me scooter. Heb er zowat geen zin meer in. tiefis moterblok.
 
Wou laatst bij mn werk wegrijden, en stond al meteen stil voor t stoplicht.. toen vieltie uit. Starten lukte niet..
Even de stoep op gedouwd en me de tering staan kicken.. maar nee.. sloeg niet aan.
Ik kijken.. is mn vacuumslangetje los 8P

En verder heb ik al regelmatig staan kicken terwijl het contact uitstaat
 
hehe wel euhm mijn vriendin liep door straat onverwacht en heel heel weinig aan, ze wou mij komen verassen maar was aan het toeren met vriend, had haar eerst niet herkent dus ik maar kijken en toen vlam in men vriend geknald hehe oeps ze was wel gevleid haha mja ik had nix men vriend zen ka was wel helemaal gebarst maarja was zijn schuld ook de sukkel trekt een "streepke" van 10 meter en komt dwars in midden van straat te staan. en nog van de noob jaren van aan men sproeier te prutsen en luchtstelschroef een 20 slagen opgengedraait :s haha nOOB was ik toen hehe heeft me 50 euro gekost voor helemaal opnieuw af te stellen maarja met vallen en opstaan leer je het hé maar vergeet het daarna niet meer !!! een man die houd van zen scoot maakt niet 2 * dezelfde fout
 
sleutel in buddy leggen en dicht doen, en dat als je ergen in de middel of nowhere bent

koelvloeistof bij je olie gooien

10 min staan kicken je er ineens achter dat je bougiedop nie op je bougie zit
 
20x kicken met zuigerstop erin.. (honda mt)
koppeling te snel laten opkomen met beetje veel gas --> achteroverklappen
sleutels in buddy van wallaroo late flikkere
5km met een vespa lopen in de hitte en daarna 8erkome dat er een knopje bij het 8erwiel zit zodat je niet op de motor loopt..
 
Last edited:

Handig die interpunctie :| Beter typ je ABN
 
1. de benzinekraan niet opendraaien, na vakantie ofzo
2. vanuit het tankstation wegrijden met de shoke aan en dan de hele weg lopen te bedenken of je er niet per ongeluk diesel in hebt gegooid
3. voor wheeli maken voor het wouten bureau
 
op een avond met een maat bij me achterop een onbekende bocht nemen waar geen verlichting was en terwijl je al in de bocht hangt merken dat er allemaal kleine steentjes liggen gevolg>>>>>> scoot glijdt onder me weg maat van me op zn waffel ik ook en knie open en enorme kapskade;(
 
uhm dit vind ik toch ook wel erg domme actie

paar dagen terug bij scooterboer komt een jongen carb halen dat is nog niet zo gek
hij koopt hem en hij ging weg toen ik ook weg ging ik kende hem een beetje en ik zeg zo van gaat die op je runner (had die eerst) komen zegt die nee ik heb nu deze dus ik kijk is het een focking SR ditech :L |(
 
Status
Not open for further replies.