SBO Sprints - Slapgeouwehoertopic #29

Status
Not open for further replies.
Goed he:p
Haha ik heb het naar 2dagen al gezien dat fietsen.
Heb men DR 50 al gehaald! vandaag eraan beginnen morgen voor de rest inelkaar zetten en dan woensdag lekker beginnen in te rijden.
 
Mijn velgjes.

Kamikaze?? achtervelg 4 spaken weggefreest. voorvelg zaten eerst 2 gaten in iedere spaak, heb ik met een vijl :+ verbonden aanelkaar.

376882351.jpg
 
Gelukkig zijn de voor en achter kap nog wel los van elkaar:p

Achterkap zal toch wel een heel stuk makkelijker zijn?;) In princiepe hoeft de voorkap er niet eens meer af joh:D
 
Inderdaad zijn de grapjes minder, maar ik zou serieus eerst de hand in eigen boezem steken.

Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Wie heeft er gelekt, en hoe kunnen we dit voorkomen?

voorkomen is beter dan genezen, nu zijn jullie andersom bezig.

Ik heb mijzelf van het crewforum geschopt, dus ik ga niet op onderzoek uit :) Dat mag de overgebleven crew doen.

Maar ik moest gewoon even wat opmerken over het niveau van de grappen.

nee precies lekker makkelek:|


SBO begint steeds meer op een puinhoop te lijken, en steeds meer mensen blijven dit verdedigen
 
nee precies lekker makkelek:|

Lekker makkelijk? bedoel je daarmee dat maarten het wel moet doen? Maarten en ook ik zijn met zeer duidelijke redenen gestopt met de sbo, en ook ik zeg idd, de andere mensen van de sbo wens ik heel veel succes met dit alles, wij hebben ons best gedaan!
 
gaat niet zozeer over dat hij gestopt is maar op welke manier hij het brengt.

Denk dat het is om duidelijk te maken dat hij niks meer met de sbo te maken heeft en dus ook nergens meer op aangesproken kan en wil worden, dit geld voor mij ook. Wij vinden het allebei erg jammer dat we gestopt zijn en ook erg kut hoe alles nu gaat, maar goed we weten dat we ons best hebben gedaan!

En ja hoe die het brengt, ik begrijp de frustratie wel..... Als je anderhalf je best doet maar het heeft geen zin.....
 
Maar ilonka, het zegt toch genoeg dat jullie gestopt zijn?

Als dit zo doorgaat, heeft niemand meer vertrouwen in de SBO, en hebben ze nog maar 50inschrijvingen, en dan schiet het al helemaal niet op :)

Nogmaals ik weet bijgod niet wat er zich daar afspeelt, maar ze mogen toch wel wat duidelijkheid naar buiten brengen.. ook de "klanten" informern etc.

Onduidelijkheid = chaos :)
 
Maar ilonka, het zegt toch genoeg dat jullie gestopt zijn?

Als dit zo doorgaat, heeft niemand meer vertrouwen in de SBO, en hebben ze nog maar 50inschrijvingen, en dan schiet het al helemaal niet op :)

Nogmaals ik weet bijgod niet wat er zich daar afspeelt, maar ze mogen toch wel wat duidelijkheid naar buiten brengen.. ook de "klanten" informern etc.

Onduidelijkheid = chaos :)

Dat wij gestopt zijn daar mag iedereen zn eigen conclusie uit trekken, ik weet dat er nog genoeg andere mensen zijn met de motivatie om de sbo te helpen dus dat zit wel goed. De communicatie en administratie moeten verbeteren, maar goed dat weten ze zelf ook en Kees heeft gezegd dat ze ermee bezig zijn, vertrouwen moeten ze idd weer opbouwen maar ik weet dat er wel heel veel goede ideeen en plannen zijn.

Niet alles wat zich daar afspeelt hoeft naar buiten te komen, jullie hebben pas een heel uitgebreide mail gehad met alle informatie die voor jullie van belang is, welke duidelijkheid zal jij willen hebben dan?
 
nee precies lekker makkelek:|


SBO begint steeds meer op een puinhoop te lijken, en steeds meer mensen blijven dit verdedigen

Gast kom nou niet met commentaar naar mij. Ik heb het een jaar geprobeerd. Nu ben ik er mee gekapt omdat ik het beu ben om tegen die eeuwige luiheid en leugens te vechten.
Dat wat jij doet is vooral heel erg makkelijk. Lekker van de kant roepen hoe slecht alles is.
 
Nou die mail heb ik niet gehad?
Terwijl ik al een tijdje geleden via de sbosite,mezelf had aangemeld:)

Zou iemand me die kunnen doorsturen dan? mischien dat ik met iets kan helpen..
 
SBO Mailing Nr. 25 Seizoen 2009 - Ilonka
Beste SBO sprinters en racers,

Het seizoen zit er helaas weer op en wij zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het volgende seizoen, waarvan we natuurlijk hopen dat iedereen weer met veel goede zin aanwezig zal zijn!

Er zijn heel wat veranderingen gaande binnen de SBO. Binnen het bestuur gaan er een aantal taken overgedragen worden aan nieuwe mensen, voor de fucntie's secretaris, vice voorzitter en penningmeester hebben wij tijdens de vergadering van de sprint al mensen gevonden die dit wel zouden kunnen doen, echter willen wij ook nog tijdens de vergadering van de racers (die nog moet komen) kijken welke mensen daar eventueel interesse hebben in bepaalde functies, om op deze manier een gelijkwaardig nieuw bestuur te vormen. Wel is zeker dat Vincent en Dominic een eigen hoofdfunctie krijgen als respectievelijk toegewezen verantwoordelijke voor de SBO races en SBO sprints. Zo wordt de taakverdeling duidelijker -ook voor jullie- waardoor de voorbereidingen, maar ook de verwerking van alle wedstrijden vlotter zal verlopen. De wedstrijdleider op de sprintdagen in 2010 is Dominic, en de wedstrijdleider op de racedagen in 2010 is vincent. Hebben jullie verder nog vragen, opmerkingen of ideeen? Dan kan je natuurlijk altijd nog een mail sturen naar de rijdervertegenwoordigers of hun aanspreken op een wedstrijddag. De gegevens van de rijdervertegenwoordigers vinden jullie verderop in deze mail.

Vergadering

27 September heeft er een vergadering plaats gevonden met het bestuur en de rijdervertegenwoordigers van de sprint om te overleggen over allerlei zaken met betrekking tot de sprints. Hier zijn veel goede en nieuwe afspraken gemaakt om het volgende seizoen goed te laten verlopen. De vergadering voor de racers vind plaats op zondag 15 november, de personen die dit regelen zijn Tim Corstjens en Ilonka Brandwijk, wil jij graag bij deze vergadering aanwezig zijn? Stuur dan een mail naar ilonkabrandwijk@planet.nl. Dan krijg je een mailtje met de tijden en het adres, de locatie zal waarschijnlijk bij Vasco Scooterservice in Sliedrecht zijn. Kan je niet aanwezig zijn op de vergadering van de race maar heb je wel ideeën, vragen of opmerkingen over de race? Dan kan je het mailen naar naar ilonkabrandwijk@planet.nl en dan zorgt zij ervoor dat jou ideeën mee genomen worden in de vergadering.

Zoals ook eerder aangegeven was is de website achter de schermen volop in doorontwikkeling. Voor komend seizoen zal er dan ook wellicht gebruik gemaakt worden van het iDeal betalingsysteem om een vlottere administratie te kunnen realiseren. Hou er dus rekening mee dat je bij inschrijving via de website dus ook meteen de betaling zal moeten voltooien !

Wat veranderd er verder dan nog ?

- Er zijn een aantal reglementswijzigingen bij de SBO sprint waarbij de standaardklasse gewijzigd zal worden naar de Scooter70 B (gewichtsklasse) met een eigen duidelijk specifiek reglement die een goed competitief niveau moet kunnen realiseren. Dit reglement zal na de goedkeuring tijdens de MON algemene ledenvergadering bevestigd worden op de website, houdt de site dus in de gaten! Ook het reglement van de Race zal hierop bekend gemaakt worden.

- Weinig reglementswijzigingen wat betreft de SBO Races, gezien de prioriteit deze winter en komend seizoen zal komen te liggen op structuur en organisatie van de wedstrijddagen.

- Het aantal wedstrijden voor de SBO Races en SBO Sprints proberen we voor 2010 te brengen naar beide elk 8 wedstrijden.

- Vanaf nu zal de SBO geen officiële informatie meer bekend maken via het forum op www.scooterforum.net, wij willen alle informatie over sprints, races en andere zaken van de SBO gaan plaatsen op www.stichtingsbo.nl . En natuurlijk blijven jullie ook gewoon de mailings ontvangen voor een sprint of race. Hebben jullie een vraag over een sprintdag, racedag, het reglement, inschrijving of andere zaken dan zullen deze vragen niet meer beantwoord worden op het forum, maar moeten jullie je vraag gewoon mailen naar de desbetreffende persoon. Vragen over het reglement, ideeën tips of andere zaken kan je altijd kwijt bij de rijdervertegenwoordiger van jou klasse. De rijdervertegenwoordigers zijn in principe aanspreekbaar voor al jou vragen, dus als er wat is kan je ze altijd mailen en dan zorgen zij ervoor dat jij een juist antwoord krijgt.

Verdere informatie:

- Vanaf 15 oktober kunnen de hesjes van de SBO 2009 sprints weer ingezonden worden (tot maximaal 1 december!). Gelieve GEEN pakketten te verzenden, maar in een grote envelop zenden naar:

Ilonka Brandwijk
Lelystraat 120A
3364 AJ Sliedrecht

Doe er wel een briefje bij met je naam, klasse, adres en rekeningnummer waar de borg weer naar overgemaakt moet worden. Rij je 2010 ook? Dan kan je dit vermelden ipv je rekeningnummer om de borg mee 'over te nemen'. Zend toch je hesje in zodat we een goede administratie kunnen voeren! Vanaf 1 december wordt de borg dan uitbetaald voor iedereen die 2010 niet meer zal rijden.

- Vanaf half november willen we weer van start gaan met de voorinschrijving voor de SBO Sprinters 2010, dus hou even rekening met het inschrijfgeld als je het startnummer voor 2010 wilt behouden. De jaarbijdrage zal weinig verhoogd worden in 2010, maar is nog even afhankelijk van de MON algemene ledenvergadering (verzekeringsaanpassing/contributieverhoging).

- De kampioenshuldiging voor seizoen 2009 is weer traditioneel in Boekel in december; hierover volgt nog een aparte mailing. Ook de bekers van SBO Race Berghem worden tijdens deze dag uitgegeven.

Helemaal onderaan deze mail staan wat nuttige contactgegevens van de rijdervertegenwoordigers van de sprint. Bewaar deze contactgegevens goed zodat je altijd contact op kan nemen met de desbetreffende persoon als je vragen hebt!
De gegevens van de rijdervertegenwoordigers van de race staan nog niet in deze mail, omdat de vergadering van de race nog moet komen, als deze vergadering is geweest zullen wij zo snel mogelijk een nieuwe mailing versturen met daarin eventuele wijzigingen en alle contactgegevens van de rijdervertegenwoordigers bij de race en ook van het nieuw gekozen bestuur.

Bedankt!
Verder willen wij Bas Jonker en Freddy Koopmans bedanken als bestuur vanaf de prille oprichting van de SBO! Zonder hen was het nooit mogelijk geweest dit te realiseren... Ook nog een extra bedankje voor iedereen die dit jaar zijn of haar steentje heeft bijgedragen om het seizoen in voor- en tegenspoed door te komen ! Het was een noodzaak af en toe om wat extra hulp ad hoc in te roepen en daarom ook deze wijzigingen tijdens de wintertijd om in 2010 weer met een frisse start weer verder te kunnen gaan....

.. en ook jullie als rijders bedankt om spectaculaire starts te maken, kilo's rubber te burnen, gave inhaalacties te maken met spannende duels, supersnelle tijden neer te zetten met ontzettend hoge snelheiden, (te) enthousiast te reageren bij een overwinning en bijna de bandenstapel in te rijden en zoveel mooie momenten meer. Kortom see ya next year... ?

Inne Meys
Ilonka Brandwijk

Namens stichting SBO

www.StichtingSBO.nl

Contactgegevens rijdervertegenwoordigers van de sprint:

www.stichtingsbo.nl
info@stichtingsbo.nl


Rijdervertegenwoordigers Sprint:

Kevin Beck kevinbeck04@hotmail.com
Scooter 70B: Tim Thijsen tim.thijsen@gmail.com
Thomas Molendijk thomasmolendijk@gmail.com
Scooter Special: Kees Schepers info@polyestershoppen.nl
Super Special: Tom Wierda tomwierda@hotmail.com

 
Nou die mail heb ik niet gehad?
Terwijl ik al een tijdje geleden via de sbosite,mezelf had aangemeld:)

Zou iemand me die kunnen doorsturen dan? mischien dat ik met iets kan helpen..

Ik heb de mail gepost, als je hulp wil aanbieden neem contact op met sbo, dat jij die mailing niet krijgt weet ik niet hoe dat zit, ik hoor er meer mensen over, kees gaat daarover.

Dit is het laatste dat ik heb gedaan, geloof dat ik weer erg fair ben geweest naar sbo.
 
Gast kom nou niet met commentaar naar mij. Ik heb het een jaar geprobeerd. Nu ben ik er mee gekapt omdat ik het beu ben om tegen die eeuwige luiheid en leugens te vechten.
Dat wat jij doet is vooral heel erg makkelijk. Lekker van de kant roepen hoe slecht alles is.

het is vanzelfsprekend dat als je ergens voor betaald dat je iets mag verwachten waarvoor je betaald krijgt.

wanneer het niet aan de verwachtingen voldoet raken mensen ontevreden.
dat sommige mensen hun bek niet durven open te trekken omdat ze dan scheef aangekeken worden kan ik verder nix aan doen, maar ik zeg gewoon wat ik vind en hoe mensen daar over denken laat ik aan hun over.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top