SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #27

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Hier ook net alles gedropt bij Thijs:W Miss straks nog ff voor de eerste keer testrijden, is wel zo handig:D
 
Hier ook net alles gedropt bij Thijs:W Miss straks nog ff voor de eerste keer testrijden, is wel zo handig:D

En dadelijk dat ding eens op de aanhanger proppen :7 Mijn ouders dachten dat ik een grap maakte dat ik het ding op de aanhanger pleur x|

Dadelijk waarschijnlijk samen met ruud nog effe testrijden :)
 
Last edited:
Gvd, zit nog op me werk en de lucht trekt ineens dicht en nu is het aan het regenen :S

Ik hoop dat het weer in sluiskil beter is :X
 
Nope, heb eigenlijk alleen maar voorvelgen liggen (vraag me niet waarom, dat weetk ook niet :X)

Je mag mijn velg wel erafdraaien om wat run's te maken, zolang je me band maar heel laat :p Tis een 12 Inch phantom sd velg btw :p niet afgedraaid
 
Bus is ingepakt en smeer em morgen om 05.00 uur richting zeeland. 3 uur rijden pff.
Ga zo lekker slapen, veel te hard gewerkt vandaag.
 
Hier staat alles klaar, helaas wel dikke kras nu @ onderkuip :(

Morgen om 6 uur aanrijden :W
 
Het is hier momenteel aan het regenen maar morgen zou het droog zijn met een graad op 20.

We moeten nog inpakken :p, komt wel morgenvroeg :D
 
De lucht hier (het eiland boven zeeland) is helemaal donkerblauw :) geen wolkje aan de lucht, dus zal wel goedkomen morgen/straks :)

Wij rijden rond 5uur weg hier;p
 
Hopelijk blijft het morgen droog en kunnen we eindelijk een 1e tijd gaan neerzetten voor '09. Heb er iniedergeval veel zin in. Aanwezig met 3 sprinters. Rond uurtje of 7 vertrekken

Tot morgen 8)
 
Het Was weer gezellig op de camping !! haha was vandaag mooie dag om te sprinten alleen jammer dat het vandaag neit klaar was .. maja volgende sprint moet het zeker lukken":p
 
was erg gezellig enkel jammer dat het zon pokke eind rijden was.
vorrigjaar had ik mezelf nog voorgenomen niet(nooitmeer) naar sluiskil te gaan:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top