SBO Sprints - Slapgeouwehoertopic #29

Status
Not open for further replies.
:winner: wij gaan er ook heen!
weer ff mn ingewanden eruit laten blazen door dat kk harde geluid daar8Pen dan ook nog naar thunderdome binnenkort:~

Vind je masters nog een leuk feest dan? Het merendeel wat daar rondloopt is 15/16 en hebben alleen ma een grote bek:), ik ga wel naar Thunderdome dat blijft een knaller 1e klas:W
 
Ik heb mijzelf van het crewforum geschopt, dus ik ga niet op onderzoek uit :) Dat mag de overgebleven crew doen.

Maar ik moest gewoon even wat opmerken over het niveau van de grappen.
 
Inderdaad zijn de grapjes minder, maar ik zou serieus eerst de hand in eigen boezem steken.

Hoe heeft dit kunnen gebeuren? Wie heeft er gelekt, en hoe kunnen we dit voorkomen?

Wij hebben geen plank voor ons hoofd hoor, het is dus wel iets waar we ons mee bezig houden momenteel ;)
 
Vind je masters nog een leuk feest dan? Het merendeel wat daar rondloopt is 15/16 en hebben alleen ma een grote bek:), ik ga wel naar Thunderdome dat blijft een knaller 1e klas:W


Ik wil het best even voor je uithangen :)

Ik heb mijzelf van het crewforum geschopt, dus ik ga niet op onderzoek uit :) Dat mag de overgebleven crew doen.

Maar ik moest gewoon even wat opmerken over het niveau van de grappen.

Het valt me ook op dat het algemene niveau nogal gedaald is.


En als we nou met z'n alle even kappen over dat reglement!!! Iedereen weet ondertussen wel dat er wat problemen zijn binnen de SBO, dus hou daar gewoon rekening mee. Als je er alleen maar bent om alles af te zeiken snap ik niet waarom je nog op het forum komt.
 
Toen ik hier 2 jaar geleden kwam was het echt gezellig hier, goed slap ouwehoeren ipv continue het gezeik over lichter en carbon kappen, lees oude slap gehouwehoer topics nog maar eens door, het was gewoon gezellig. Nu zijn er mensen binnen de crew die het reglement eerder door gaan spelen, waar is het niveau gebleven zeg? Ik hoop dat we er nog een leuk gezellig seizoen van kunnen maken volgend jaar met elkaar en dat ook de sbo bepaalde dingen op gaat pakken, want weken wachten op een reactie op een mail gaat gewoon te ver, ik heb inne tijdje terug ook gemaild en niks geen reactie terug gehad, niet eens van joh ik heb je mail ontvangen, erg jammer maar goed.
 
Ja met alleen maar klagen en zeuren dat het vroeger beter is komen we ook heel erg ver. Ik sluit me bij Wieger aan er is bekend dat er dingen niet helemaal op orde zijn, maar er zitten nu mensen bij de SBO die de intentie hebben om dat op te lossen.

Dat is het uitgangspunten, dus laten we weer lekker slap ouwehoeren :+
 
mgu0161l.jpg
 
Ik ben ook weer bezig, wie verklaart me voor gek :+

[ir]http://www.polyestershoppen.nl/images/junk/311020092009.jpg[/ir]

[ir]http://www.polyestershoppen.nl/images/junk/011120092013.jpg[/ir]
 
Waarom in godsnaam een zip :X

Maar, aan bas zijn zip zijn we ook bezig ;) Alleen.. hij wilt niet alle kappen aan elkaar..
 
Kan iemand mij aub aan een naam/username/email/telnr van de eigenaar van de oude zip van Mike Voogd.. Groen/bruine zip sp 98 model

Er staat me iets van bij dat het Danny W oid was
 
Ik ben er achter gekomen dat van men straatscooter een zuigerveer kapot is gelopen. Zag er niet echt goed uit. Zal strax even foto plaatsen.

Edit/ Ziet er goed uit kees!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top