SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #27

Status
Not open for further replies.
Haha nice,

Hier hadden ze laatst een aim teller gewoon achter een houten kistje neer gezet wat bij de voordeur staat. Vind dat echt vreemd, hebben ook aanklacht ingediend enz. (eigelijk had ik moeten zeggen dat ik niks ontvangen had, maar op dat moment denk je daar niet aan)

Btw iemand nog een sprinter kopen, hok gaat de deur uit ben er helemaal klaar mee.

Beide sprinters thijs? Zou wel jammer zijn. Gewoon gas eraf en lekker meerijden dit seizoen:)
 
De paarse zip blijft nog wel ff staan om af en toe een rondje industrieterrein te doen. Maar ben er gewoon helemaal klaar mee en de lol is er gewoon af. Ondanks dat we 6de in het algemeen klassement staan.

Hebben dit jaar totaal 5 keer kunnen rijden alle wedstrijden bij elkaar, dat is gewoon zonde.
 
14ctctd.jpg


blijft leuk:+
 
Haha nice,

Hier hadden ze laatst een aim teller gewoon achter een houten kistje neer gezet wat bij de voordeur staat. Vind dat echt vreemd, hebben ook aanklacht ingediend enz. (eigelijk had ik moeten zeggen dat ik niks ontvangen had, maar op dat moment denk je daar niet aan)

Btw iemand nog een sprinter kopen, hok gaat de deur uit ben er helemaal klaar mee.

Ik doe het ook wel is maar dan staat het droog uit het zicht etc met een briefje in de brievenbus je kan soms niet anders als pakketbezorger! Wij werken met een bonussysteem en dit is een leuk percentage van je omzet.
 
Ben zelf een pakketbezorger :+ Als mogelijkheid is schuur/hokje wat open/dicht kan dan doe ik meestal pakketje erin. En gewoon briefje in de bus waar het ligt, heb nog nooit klacht binnen gekregen ;)
 
ff die dikke bellen dat zijn foto weer eens geqoute is , pic is echt al 2 jaar minimaal oud :p

Komt denk ik nog wel vaker voorbij :p, hij is hierdoor gewoon een bfm-er geworden onbewust. (Bekend forum member) Of is de dikke geen forum member?.
 
Wij hadden ook nog een filmpje gemaakt waarop we zon t-shirt in de fik hadden gestoken.. ff kijken of ik die ergens nog vandaan kan toveren8)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top