SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #27

Status
Not open for further replies.
Pffff wat een geitenwerk de tussenstand uitrekenen :X Ilonka en ik hebben nu Standaard Scooter, Scooter70 en Scooter Special uitgerekend, nu nog Super Special 'even'

Haha, ondertussen was bassiej met de hoeven crew mijn werkplek aan het terroriseren :D!

Wat een stel gekken bij elkaar zeg :p!
 
ewa danny PHaNToMmmmmmmmmmmmmmMMMMMMMMMMM

wij zijn nu even wat pilskes drinken en dan komen wij weer langs zwaar lauw darow denk gr de ekte ekte
 
2016???
[ir]http://94.100.114.203/563600001-563650000/563624601-563624700/563624667_6_rleE.jpeg[/ir]
 
2023???

f_hybrid_scooter_hydrogen.jpg
 
dan is het wel iets langer als 3 uur, lijkt me ook stug vanuit 3uurtjes, het is met de auto al 1,5 rijden

het is toch echt zo:p
zippie rijd 100.

van het weekend bij edslet een athena racing 70cc eronder gegooit en morge boekt ie terug naar rotterdam:W

KK VET Ouwe Flesje whiskey erbij JWT

Wanneer kom je hier banken paul?

edslet ligt nu voor pampus op ze bed:+

maar ik weet niet wanneer?! stefan gaat over de afspraak met marco,
volgensmij ergens in de bouwvak??
 
Pfff ik moet wat doen aan mijn gewichts obsessie hoor :D Ben verdomme weer een nieuwe achterkap aan het maken (A) die +- 400 gram lichter moet worden..
 
Nee joh, wat hebben wij van SBO aan carbon voetbalschoenen?
Tijdens SBO Kloosterzande kampte men met het gebrek aan sanitaire voorzieningen, daarom komt kees met oplossing voor 2010:

Royal%20Flush.jpg


Met het gewicht van 4.944 kg is het ook te gebruiken als een alternatief voor een minibike zitje!
 
Haha vette shit. Zal me niks verbazen als kees dat al in ze huis heeft staan :p. Maar ik vind wel dat je toch moet gaan denken aan een carbon frame Kees. Met een fiets kan het ook O-)

//Edit: Na de regenbui @ Hengelo waren voetbalschoenen niet mis hoor :p
 
Last edited:
369186848.jpg


+

carbon-fiber-toilet-seat-cover.jpg


=

Royal%20Flush.jpg



Jup, voetbalschoenen voor de terugloopstrook zouden wel werken.

En om snel te rennen tijdens een stortbui:
863278-40.jpg
 
Pfff ik moet wat doen aan mijn gewichts obsessie hoor :D Ben verdomme weer een nieuwe achterkap aan het maken (A) die +- 400 gram lichter moet worden..

keezer gister een poly kap gemaakt van je malletje 2 lagen 150gr weegt 630gram met een dun laagje topcoat erop;), valt niks tegen
 
haha toch niet de mal gesloopt :D goed bezig knul, is best redelijk inderdaad.. die epoxy kap weegt 450 gram geloof ik..

Foto?
 
If it ain't broke, don't fix it.

Probeer iets revolutionairs, een velg of een motorblok?

Velg zou je misschien ooit wel kunnen, maar een motorblok is een no-go aangezien dat gietwerk is.. Ben nog wel aan het bedenken waar ik nog op kan besparen :p mijn binnenkappen is het meest logische wat overblijft denk ik, met een marge van +- 500 gram.

Haha vette shit. Zal me niks verbazen als kees dat al in ze huis heeft staan :p. Maar ik vind wel dat je toch moet gaan denken aan een carbon frame Kees. Met een fiets kan het ook O-)

//Edit: Na de regenbui @ Hengelo waren voetbalschoenen niet mis hoor :p

Haha, kon ik maar nadenken over een carbon frame man, dan had ik het al gedaan. Maar helaas houd het regelement me tegen!
 
Haha, ja dat zou wel lache zijn! Maar dan eerder een 90cc AC crosscilinder pakken op een carbon frame + nx :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top