SBO Sprints 09 - Slapgeouwehoertopic #26

Status
Not open for further replies.
Tijdswinst? Is iig niet de belangrijkste reden natuurlijk... De kwaliteit van de 'dopjes' was erg slecht, dat kunnen heel wat mensen hier bevestigen dat het altijd een drama was bij de start en wat dus juist onveilige situaties veroorzaakte, maar blijkbaar is de kwaliteit van de 'vorkjes' tegenwoordig ook al 'ver-chinaat'

Ik reed de afgelopen 4jaar met een dopje en heb er werkelijkwaar nog nooit één probleem mee gehad. Dat ze er bij de start per ongeluk afschieten ligt 9 van de 10 keer aan degene die hem heeft gemonteerd, bijvoorbeeld op een onlogische plek dat het koord al aardig strak staat bijvoorbeeld.
Wat ik zelf een flink voordeel vond aan de ''rode dopjes'' was dat ze als je hem naast je handvat monteerde met 1 vinger te bedienen waren.
En dat als je gas bijvoorbeeld zou blijven hangen je beide handen aan het stuur kan houden en dan alsnog de killswitch bedienen met je duim bijvoorbeeld.

Om de ''deluxe killswitch'' te laten werken ben je al genoodzaakt om 1 hand van het stuur los te laten aangezien de vorkjes erg klemmen.

De kwaliteit is al ''chinese pai waai'' en daarbij komt ook nog eens dat het merk letterlijk ''pai wai'' heet :p
 
Welke onveilige situaties heb je het dan over Inne die kunnen veroorzaakt kunnen worden door een killswitch aan de start?

Als je er 3 op kunt noemen dan vind ik het knap, heb er even over na zitten denken maar ik kan dus geen 1 onveilige situatie bedenken die de deluxe killswitch voorkomt tegenover het rode dopje.
 
Gister effe de tijd genomen em met z'n 4'n een stukje te gaan knallen. Maar zoals altijd(bijna) had patrick last van een lekke voetpakking óf 6.
Foto-H7UCIFWZ-D.jpg


Toen heeft ie zijn Tuner om raat gevraagd maar zoals je ziet aan z'n gezicht ziet hij het ook niet meer zitten, de groupies hadden er ook geen vertrouwen meer in.
Foto-8CUMRBRV-D.jpg


Verder alles nog goedgekomen uiteindelijk en zien we jullie zaterdag op de camping.

ciau
http://www.mijnalbum.nl/Foto-H7UCIFWZ-D.jpg
 
pff, weet er iemand wie ik nog kan benaderen om te kijken of mijn papieren wel goed zijn doorgekomen?

ik heb al een mailtje gestuurd naar info@stichtingsbo.nl maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen, en het inschrijvingen topic word ook maar niet geupdate.

heb wel alles betaald en terug gestuurd, weet er iemand of ik dan sowieso kan rijden als ik op sluiskil aan kom?

Vandaag even getest, heb het gevoel dat hij wel een stukje harder gaat als vorig jaar, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik er al weer 6 maanden niet op heb gereden :p

hopenlijk sluiskill onder de 7.4 :p met mijn gevaarte

22052009340.jpg
 

mocht er iemand mij een mooier/kleiner/netter exemplaar willen sponsoren gaat uw gang:p

ik zit beetje in geldnood dusja, me oude olietankje maar weer gepakt :p zit iig niet in de weg daar

Ik kan pas morgen weer dingen nakijken etc. Momenteel nog niet helaas

oke, bedankt voor het reageren, maar kan ik wel rijden op sluiskil ook als de papieren nog niet zijn door gestuurd?

groeten mark
 
Ben korter in vertanding gegaan en heb wat extra vermogen.. :D 1 op de 3 starts kan ik het gas open houden, voor de rest alleen maar wheelies. Dat word nog lache :+

Naja bus is al ingepakt. Scooters staan er klaar voor. Morgen dagje chillen, wij komen op de zondag pas.

Oja, en de pzc (provinciale zeeuwse courant) komt foto's maken van bas en mij :p
 
Net gereden en het ding is niet vooruit te branden :(
Morgen voordat we vertrekken nog even langs EPC om wat dingen te testen en hopen dat het goed komt :W


Tot morgen avond :D
 
Zoals het ernaar uitziet, zitten wij voor het eerst met een vervoersprobleem, dus ws. gaan ik en Steef er niet bij zijn @ Sluiskil
 
hoelaat begint sluiskil eigenlijk voor bezoekers?
Kom wel ff kijken en afkijken voor volgend jaar:p
 
Zeau, vanacht weer ouderwets gebeund!

Voelt verdomme nog best goed ook :W!! Den sonic staat er nu eens voor de verandering er netjes bij :D!

Kheb een hoop gedaan gisterochtend+vanacht :p Even een kleine opsomming: Blok laten lassen - Blok demonteren + monteren - Alles geborgd (dus ook de gaatjes boren)- Afdekking gefixd die heel de rotor afdekt - Koeling weer netjes in orde gemaakt - Alle elektra netjes in orde gemaakt - gezorgd dat die weer remde - Temp nippel afgebroke tijdens het eruit draaien - Koelnippel eruit gebeund + nieuwe erin en schuim op de stuurpen gedaan en vast nog wel meer gedaan :p

Dit allemaal medemogelijk gemaakt door onze Bob die ook nog een paar uur is komen helpen :W..

Ik gaat nu maar eens naar bed om wat slaap te pakken, als ik wakker ben gooi ik den boel in de golf om richting me werk te gaan om daarna vanuit me werk gelijk naar sluiskil te kunnen :W
 
Wij hebben gisteravond nog lekker een feestje gebouwd in de stad :W

vandaag maar is kijken of het ding nog rijd.

Heb zelf vorige week een 7,7 gereden in duitsladn @ minazipper :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top