SBO Sprints - Algemeen vragen topic...

Status
Not open for further replies.
Even een vraagje, maar zie het nergens staan. Ik heb 140 euri over gemaakt.papieren binnen enz enz.volgende week op de post helemaal goed dus +ralf+ Alleen wanneer krijg ik mijn milieu mat +pippi+ 125+15 = 140. bij de eerste race. of krijg ik die thuis gestuurd ?
 
Ik had een vraagje, uit de reglementen wordt ik niet wijs erover.

ik wil zonder subframe gaan rijden en dan gewoon 2 stangetjes naar mijn blok toe. Mag dit zonder in een andere klasse te komen dan scooter 70?

zithoogte en wielbasis veranderen dan niet. dus lijkt mij dat het wel mag. Zou het alleen even zeker willen weten.
 
kenny :) wanneer denk je een definitief reglement online tehebben voor 2007?

aangezien mensen willen weten wat ze nu wel en niet aan hun scooter kunnen verbouwen.

ik wil namelijk zelf ook op zeer korte termijn flink gaan verbouwen aan me scooter.
 
kenny :) wanneer denk je een definitief reglement online tehebben voor 2007?

aangezien mensen willen weten wat ze nu wel en niet aan hun scooter kunnen verbouwen.

ik wil namelijk zelf ook op zeer korte termijn flink gaan verbouwen aan me scooter.
er zal technisch niet veel meer veranderen, wel zal er een regel komen die het toelaat je subframe om te lassen.
is alleen voor de scooter 70 cc klasse.
 
Ik zie net dit staan bij Scooter 70 :). Is dus ook veranderd ten opzichte van vorig jaar?

2.5 Borging is verplicht (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
 
Artikel 2 - Specificaties Technisch Reglement Scooter Special

2.5 Borging is verplicht (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
 
Ik zie net dit staan bij Scooter 70 :). Is dus ook veranderd ten opzichte van vorig jaar?

2.5 Borging is verplicht (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)

Kijk je niet verkeerd punt?

Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Scooter 70
1.5 Borging is gewenst (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
 
lezen is soms moeilijk, maar het dan ook nog begrijpen.........

ben blij dat er nog meer mensen zijn die mij willen helpen:D
 
Ik weet echt geen zak af van sprints maar ik had pas een discussie met iemand over de verlengde sprint scooters.

Is het zo dat de verlengde scooters een aparte klasse vormen tijdens de sprints? Of mogen deze met de niet verlengde meerijden.

Of scheelt dit per organisatie van de sprints.
 
Ik weet echt geen zak af van sprints maar ik had pas een discussie met iemand over de verlengde sprint scooters.

Is het zo dat de verlengde scooters een aparte klasse vormen tijdens de sprints? Of mogen deze met de niet verlengde meerijden.

Of scheelt dit per organisatie van de sprints.

Het wordt idd in verschillende klasses ingedeeld. Ga het regelement doorlezen en kom erachter in welke klasse je zit:!
 
naar aanleiding van het nitromethaan topic.

volgens de reglementen mag je ermee rijden in alle klasses, maar is het als je het in een aparte tank doet en dus apart in je inlaat laat komen (op welke manier dan ook) ook nog toegestaan in de standaard en special klasse?

of mag het alleen als je het van tevoren al door je benzine mengt?
 
is dit niet duidelijk dan?

3.8 Keuze van brandstof en olie is vrij.

wanneer iets anders is in de desbetreffende klasse staat dat in het specifiek technisch reglement.( daar is een s.t.r namelijk voor ):*
 
Technisch Reglement Super Special

Artikel 1 - Specificaties Technisch Reglement Super Special

1.1 De scooter/brommer moet voldoen aan het algemeen technisch reglement.
1.2 Alle onderdelen mogen veranderd worden zolang de veiligheid niet negatief wordt beïnvloed.
1.3 De totale cilinderinhoud mag de 90cc niet overschrijden.
1.4 De montage van killswitch is verplicht. Deze moet doormiddel van een trekkoord aan de rijder zijn bevestigd.
1.5 Borging is verplicht (zie art 3.1 algemeen technisch reglement)
1.6 Wijzigingen aan het originele frame, zelfbouw en aanpassing van de wielbasis en zithoogte is toegestaan indien de constructie goed en veilig is.

1.7 Het gebruik van lachgas is enkel in deze klasse toegelaten indien de kit deugdelijk gemonteerd is en geen lekkages vertoont.

1.8 De constructie van de spatborden, kuip, kappen, tank en zitje is vrij.
1.6 Indien gebruik gemaakt wordt van een versnellingsbak moet het voortandwiel beschermd worden en is een kettingrand verplicht.
1.7 Het gebruik van mechanische drukvulling is toegestaan.

Nrs staan btw verkeerd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top