SBO Sprints - Algemeen vragen topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Baan is 630 meter totaal, punt alleen is dat als je rechts rijders neer zet, je meteen na de tentjes tegen de hekken aan kijkt en er dus geen loopmogelijkheid is. Dus dan is de enige optie rechts bij het fietspad.

Maar.... gemeente wil ook een calamiteitenroute, mocht er ergens iets gebeuren dat ze er door kunnen, zoals ik het zo bekijk gaat alles dus vrij krap worden :)
 
Foto-PXBI6ODM.jpg


misschien een baan voor 2008?

rij er dagelijks overheen..

weg is ongeveer 400 a 500 meter lang

-excl. fietspad 6 a 7 meter breed!
-aan de rechterkant parkeergelegenheid over de gehele lengte!
-voor hulpdiensten,tijdswaarnemingsmensjes,fotograven enz enz
-er is achter de baan een parkeerplek waar je eventueel met standjes kan werken enz..?
- baan is recht! tenminste ik heb hem links en rechts gereden @ met straatzipperd en zitten geen echt noemenswaardige oneffenheden in!
-makkelijk te bereiken!
-fietspad van 3 meter breed over de gehele lengte wat te gebruiken is voor publiek!
- baan is doodlopend, staat 1 school aan de rechterkant en paar bedrijven.. op zondag zijn beide niet open!
- het is in amstelveen, centraal gelegen in het land! baan is 5 min van de snelweg A4 ( dacht ik ) te bereiken. dus geen ellende lange tripjes enz..

als je duidelijke foto's van de straat/baan wilt laat het dan ff weten dan maak ik ze volgende week nog ff!

ps. ben alleen de naam van de straat vergeten :D

dat zou zeker een vette sprint/meeting zijn, ben er met een poep en een scheet:p soort van thuis wedstrijd.. vin het wel het proberen waard

EDIT: die straat heet de STARTBAAN!!!

heel toepasselijk vind ik:p

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=...,4.849144&spn=0.003911,0.011609&t=k&z=17&om=1

en ik zie net ook dat het dus naast het amstelveense zwembad ligt en daar is behoorlijk wat parkeer ruimte, maar weet natuurlijk niet of je dat zomaar mag gebruiken
 
Last edited:
Even een vraagje mbt borgen, zijn splitpennen een goedgekeurd borgmiddel?
Deze dus:
 
Last edited:
hoi
een vraagje mischien heb ik er overeen gelezen dat kan!
maar iedereen heeft het over het regelement van volgend jaar maar ik kan het nergens vinden! kan iemand mij daar bij helpen of pmme?
alvast bedankt!
 
Is er dit seizoen eigenlijk een mogelijkheid tot schrappen van 1 wedstrijd qua punten?

Aangezien we op hetzelfde aantal wedstrijden zitten als vorig jaar, ervan uitgaande dat de overige 3 wedstrijden goed verlopen.

Of wordt dat na de laatste wedstrijd pas besloten?
 
hoi,

ik wil me graag laten overschrijven naar de super special (liefste voor volgende week zondag)
Maar wat is hier de procedure voor ? 10Euro zijn de kosten hier van, maar hoe moet ik alles regelen ?

mvg,
Arthur
 
Hey een Gilera ICE heeft maar 3 kapjes voor erop als ik die vervang door runner kappen blijf ik dan gewoon in scooter 70 klassen of moet ik hierdoor over naar scooterspecial ?
 
er is bij de race een protest ingediend tegen de beslissing om ook daar een schrapresultaat te doen.
de uitslag van dit protest was het volgende:

we hebben begin van het jaar op de site en hier op het forum melding gedaan van het schrapresultaat.
dit was dus niet juist omdat we alle rijders persoonlijk een mail hadden moeten zenden of het reglementair vast leggen.

er komt dus dit jaar geen schrapresultaat voor de race en de sprints.
wanneer we het volgend jaar gaan doen krijgt iedereen er een mailing over.
 
ohh fijn is dat voor de mense die 1 meeting er niet waren i.v.m. vakantie of wat dan ook? het zit de sbo dit jaar niet mee! hier zullen er een paar niet blij mee zijn!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top