SBO Sprints - Algemeen vragen topic deel 2

Status
Not open for further replies.
vraag

Ik had een vraag.

Ik wil een mina verticaal scooter ombouwen tot mina horizontaal. Als ik dit doe met behoud van dezelfde wielbasis en originele ophanging behoud waar het verticale blok mee ophangt en daar het horizontale blok mee vast hang. Val ik dan nog in de standaard klasse of moet ik dan tog een klasse hoger?

Dave

antwoord

Zolang het zelfde type scooter zowel mina vert als hori blok heeft, imo wel.
Zie het als een zip ac en lc. Dat is zonder blok dezelfde scooter alleen een ander voorkapje.

Maar als jou type scooter niet met een hori blok op de markt is gebracht , mag het niet.

:*
 
Ik searchte even, maar weinig resultaat.

Mag ik met mijn (niet origineel) fabrieks gegoten blok mee doen aan deze sprint? Want ik meende te hebben gehoord dat je dus alleen met 'standard' carters mag rijden...?

Is er een max. aan cc's die je mag hebben?
 
ik de super special mag je max 90cc hebben aangezien jij 80cc hebt zul je in deze klasse moeten gaan sprinten :) in de andere klasse's geld max 70cc met uitzondering van de schakel klasse (80cc)
 
ik de super special mag je max 90cc hebben aangezien jij 80cc hebt zul je in deze klasse moeten gaan sprinten :) in de andere klasse's geld max 70cc met uitzondering van de schakel klasse (80cc)

Ik heb lullig genoeg precies 92cc.
 
Dus dezelfde regels etc als hier een gewone sprint word gehouden?
Want dan zie ik het nut er niet van in om zon eind naar duitsland te rijden :rolleyes:

Zeur jij eens niet zo over afstanden :*, je weet zelluf hoe vet het is. Maar het word ook alleen vet als er ECHT mensen komen. En niet ja zeggen en nee doen, daar kopen we niks voor.
 
Ik zeg toch ook geen ja?, ik wacht op een reactie van razma of kenny.

Als het net als een sbo sprint is net als in nederland dan vind ik het de moeite niet om te gaan. Er mag wel wat meer zijn als alleen die 150 meter afleggen, denk hier bij aan, custom show? burnout contest, en een x aantal meter sprint etc etc

dan vind ik het de moeite pas waard om echt naar duitsland te crossen :W
 
dat hangt van een samenwerking af met DSSC/SA.

Wij gaan iig momenteel voor een SBO sprint op een mooie/veilige locatie. Hoe de SBO mensen erop reageren (positief/negatief), pas dan kunnen we verder gaan kijken. Het heeft voor ons weinig nut @ dit moment om al op die feiten vooruit te lopen en te plannen als er een meerderheid 'nee' zou zeggen :)

... maar tot hiertoe is dat beperkt tot één iemand bij alle ingevulde enquetes.
 
Maar duitsers?, zijn die helemaal uit gesloten om te kunnen sprinten of mogen ze wel vrij sprinten. En dan dus ook na keuring van het voertuig.
 
in eerste opzet is het een SBO sprint, geen chaos sprinten achteraan het terrein. En enkele (serieuze) DSSC Duitsers zullen dan heus wel een uitnodiging krijgen oid. Maar niet dat elke tecnigas dude kan gaan meerijden.
 
Idee om hier een soort van EK/WK van te maken ? Dus mensen op basis van hun tijden te selecteren en een uitnodiging te sturen ? Dat je dus echt de top van elk land bij elkaar krijgt :~

Soort van Scootolympics maar dan met sprinters :p
 
? :p Euh, wat is dat ? :p Ik ken Hockenheim, maar is daar een soort vergelijkbaar evenement oid ? :p
 
hockenheim is gewoon een jaarlijks evenement waar veel buitelandse sprinters komen. (zoals je zelf wel weet) Opzich vindt ik het niet eens een slecht idee om de serieuse buitenlandse mensen voor een weekendje uit te nodigen om mee te sprinten bij de sbo. Dit is voor hun en voor ons uiteraad een leuke evenement.

Of het mogelijk is en of mensen het er voor over hebben is weer een andere vraag. Maar ik kan van de italianen begrijpen dat ze best de uitdaging willen aangaan om is een keer met z'n allen met hetzelfde syteem en op dezelfde lokatie te willen sprinten. Dit vindt ik persoonlijk ook super vet. Zo krijg je echt het idee van een europese battle.

Doen dus!!!
 
Zo kun je ook vergelijken met de tijden, maar dan moet er wel tijd zijn zodat iedereen aan het systeem kan wennen want de italianen zijn wat heel anderes gewend.
 
Als er een sbo sprint in Meinerzhagen komt dan zijn wij zeker van de partij! Goede baan dus een paar km extra rijden maakt dan ook niks uit!
 
nou ik ga gewoon ff voor volgend seizoen een rijbewijsje halen en dan pik ik de bus van me sponsor wel P:p

@drunkj modues
 
Ik heb een ander email adres, waar moet ik het naartoe mailen dat ik een ander email adres heb ?

Kon zo 123 geen email adres vinden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top