SBO Sprints - Algemeen vragen topic...

Status
Not open for further replies.
dat kan gewoon. andere scooter is geen probleem zolang je maar in de klasse zit waar je bent voor ingeschreven.

lengte 180cm van hart tot hart zo ver ik weet. lijkt namelijk het makelijkst.

tevens kom je nooit aan die maat. joel zijn sprinter is 165cm en dat is toch echt al heel lang naar mijn idee.
 
180 cm is idd extreem lang . Mijn sf was eerst 145 cm lang en dat was gewoon al veel te lang . Een voordeel heb je er iig niet van :p.
 
jo 180cm hoef je niet op temeten dat zie je zo wel dat daar niemand aan komt. en zo ja dan nemen we iemand die 180cm lang is gaat die er naast liggen :p

nick al bezig aan de zippa??
 
Artikel 2 - Specificaties Technisch Reglement Scooter Special

2.7 De wielbasis mag maximaal 1800mm bedragen.

een wielbasis is altijd van hart tot hart
 
eey, k heb mn voorpoten verlaagd, en vering is eruit... dus is gewoon stug...
k heb n startbewijs voor scooter 70... mag dit?
k kan t nerges vinden
grtzz
 
ik heb al eerder gezegdt ook ivm ophoogblokjes dat 4 a 5 cm het maximale is en niet meer want dan ga je gelijk naar de scooter special.
en ja voordat die vraag komt hoe ga je dat controleren doe ik dat heel simpel.
bij twijfel ga ik gewoon op zoek naar een orgineel model en meet de hoogte op.
blijkt het niet te kloppen dan ben je en je punten kwijt en je wordt naar de scooter special gepromoveerd.

3.5 De deelnemer is altijd zelf verantwoordelijk voor het reglementair zijn van de machine en kan geen rechten ontlenen aan de technische keuring.

eey, k heb mn voorpoten verlaagd, en vering is eruit... dus is gewoon stug...
k heb n startbewijs voor scooter 70... mag dit?
k kan t nerges vinden
grtzz


even de tijd nemen om te lezen levert soms ook wat resultaat op want dat heb je dus niet gedaan.
 
Waar kan ik zien ( behalve in de lijst met inschrijvingen ) welke startnummers er nog vrij zijn? Wil namelijk graag samen met een maat van me opeenvolgende nummers, en het liefst een getal met 2 cijfers ( 53-54 67-68 bijvoorbeeld ) .. Alvast bedankt!
 
Waar kan ik zien ( behalve in de lijst met inschrijvingen ) welke startnummers er nog vrij zijn? Wil namelijk graag samen met een maat van me opeenvolgende nummers, en het liefst een getal met 2 cijfers ( 53-54 67-68 bijvoorbeeld ) .. Alvast bedankt!
de lijst met startnummers is de definitieve lijst.
en als je een nummer wil moet je snel zijn net als de rest.
staat duidelijk in het inschrijftopic:rolleyes:
 
aan het begin van afgelopen seizoen is er gezegd dat een spatbord verplicht is bij scooter70 als deze ook standaard op de scooter geleverd was. Maar nu heb ik afgelopen seizoen meerdere mensen zonder spatbord zien rijden in de scooter 70. Moet et nu wel of niet, anders moet ik even wat gaan verzinnen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top