SBO Sprints - Algemeen vragen topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Om even terug te komen op Meinerzhagen. Morgen is er een nieuwe bespreking met de vliegveld eigenaar over de mogelijkheden / eisen voor 2008. Daarna wordt er gekeken wat er gedaan kan worden voor een internationale wedstrijd + SBO.

... met de groeten van ScooterAttack aan alle SBO rijders
 
lijkt me van tweede belang eigenlijk.

Eerst kijken of het echt mogelijk is om zo'n weekend praktisch het te organiseren, dan pas verder gaan en mensen mailen.
 
Om even terug te komen op Meinerzhagen. Morgen is er een nieuwe bespreking met de vliegveld eigenaar over de mogelijkheden / eisen voor 2008. Daarna wordt er gekeken wat er gedaan kan worden voor een internationale wedstrijd + SBO.

... met de groeten van ScooterAttack aan alle SBO rijders

voor de sbo sprint of race?
 
Hallo ,

Ik had een vraag over de keuring !
Want ik heb mijn waterpomp bewerkt en laten verchrome maar ik weer niet of jullie dit goed keuren anders moet ik er ff iets op verzinnen !
FOTO :
y1pcYdudelfqS7J9zT4_ZOsequRlyE5BNM5Y_kX6TAQkdehudCw9upOFxUQf4I_mc2eoQ4LepZDp78


Laat even weten van hoe of wat via Pm .

MzzL Jeroen W.
 
jah dat oog van de vlam in het midden is het oog waar de moer van de ontsteking komt dacht ik zo ! en anders moet ik ff iets fixen ! en ik kan het er nog niet op zetten want me blok ligt nog bij de tuner :P

MzzL Jeroen W.
 
ik heb 1 vrage over het nieuwe regelement! hij is goed laat dat duidelijk zijn. maar nu mijn vraag. ik heb het achterste van mijn frame verwijdert. waar mijn lichtunit komt zeg maar.. heb ik verwijdet over de lengte van het spatbord wat er normaal onder de lichtunit zit. de rest zit er nog. mag ik met dit frame mee doen?
 
Nog even een vraag over de gewichtslimiet van volgend jaar..

De gewichtsregel geld voor rijder/scooter. Wordt de beschermende kleding hier ook in meegeteld? Aangezien bijvoorbeeld een leren motorpak ook nogal wat weegt?!
 
zoals de rijder gaat sprinten is de gewichtsregel van toepassing.
een complete raceoutfit weegt tussen de 6 en de 9 kilo.
 
ik heb 1 vrage over het nieuwe regelement! hij is goed laat dat duidelijk zijn. maar nu mijn vraag. ik heb het achterste van mijn frame verwijdert. waar mijn lichtunit komt zeg maar.. heb ik verwijdet over de lengte van het spatbord wat er normaal onder de lichtunit zit. de rest zit er nog. mag ik met dit frame mee doen?
nee, daar zullen we helaas stikt in moeten zijn. anders ga je dadelijk weer een grens aangeven waar iedereen weer tegenaan gaat lopen klooien.
 
nog een 2tal vraagjes mbt regelement 2008 ...
Is het toegestaan de bodem uit de buddybak te halen ivm rechtspruitstuk?

Mag je een ander tankje monteren ?

zoals ik het regelement nu lees mag de olietank wel verwijderd worden en de benzinetank niet.
1.14 De kabelboom, olietank, accu en lampunits mogen verwijderd worden.

Zou het dan wel mogelijk zijn om de oude tank te laten zitten en dan een klein benzinetankje in de buddy te plaatsen?



greetz
winus
 
Foto-PXBI6ODM.jpg


misschien een baan voor 2008?

rij er dagelijks overheen..

weg is ongeveer 400 a 500 meter lang

-excl. fietspad 6 a 7 meter breed!
-aan de rechterkant parkeergelegenheid over de gehele lengte!
-voor hulpdiensten,tijdswaarnemingsmensjes,fotograven enz enz
-er is achter de baan een parkeerplek waar je eventueel met standjes kan werken enz..?
- baan is recht! tenminste ik heb hem links en rechts gereden @ met straatzipperd en zitten geen echt noemenswaardige oneffenheden in!
-makkelijk te bereiken!
-fietspad van 3 meter breed over de gehele lengte wat te gebruiken is voor publiek!
- baan is doodlopend, staat 1 school aan de rechterkant en paar bedrijven.. op zondag zijn beide niet open!
- het is in amstelveen, centraal gelegen in het land! baan is 5 min van de snelweg A4 ( dacht ik ) te bereiken. dus geen ellende lange tripjes enz..

als je duidelijke foto's van de straat/baan wilt laat het dan ff weten dan maak ik ze volgende week nog ff!

ps. ben alleen de naam van de straat vergeten :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top