SBO Sprints - Algemeen vragen topic deel 2

Status
Not open for further replies.
Ik heb laatst mijn sbo shirtje geownd, ik gooide hem perongeluk op een pas gespoten kap, dus nu zit die helemaal onder de verfplekken

Is het mogelijk om een andere te krijgen/kopen? of zijn die verfvlekken niet zon probleem?
 
caterkap.jpg


Toegestaan? (uitsparingen in carterkap)

En remschijf (voorwiel) moet die geborgd worden? Of alleen klauw/adapter etz...

Thanks :*
 
Dit is een algemeen vragen topic.. dus mogen wij ook een vraag aan jullie stellen :)

Vandaag waren we voor de tweede maal dit jaar in Meinerzhagen (Duitsland) op het vliegveld voor een 2e DSSC sprint. Ook voor de SBO bestaat de mogelijkheid hier een wedstrijd (op zondag) of een volledig weekend te organiseren. Dus volledig los van de 'Duitse chaos' meetings, maar een gewone SBO sprints en eventueel vrije sprint op zaterdag.

Dit is natuurlijk voor komend seizoen 2008, MAAR het is nu aan jullie om hierover te kijken wat wij moeten doen als organisatie.

VOORDEEL : Het is een prachtige locatie en de sprintbaan is honderden meters lang.

NADEEL : Indien een SBO wedstrijd, hou er dan rekening mee dat je een eind moet rijden voor deze dag(en). Vanuit Utrecht is het namelijk 250km ! Kiezen jullie voor deze wedstrijd, dan verplicht je ook velen andere met de 'voorstanders' om deze afstand te moeten rijden ivm het kampioenschap.

Paar locatiefoto's
meinerzhagen_1.jpg


meinerzhagen_2.jpg


meinerzhagen_3.jpg


meinerzhagen_4.jpg


Je kan hier wel verder in het topic reageren en eventueel discussies etc, maar we houden wel voornamelijk rekening met de reacties die per mail binnenkomen via dit formulier op de website : http://www.scootertuning.net/sbo.php

Dus wil je je mening rechtstreeks en duidelijk aan ons laten weten, dan niet via dit topic, maar via het formulier !!!
 
pffoooe, daar moet ik over nadenken, tis nogal een eind rijden zoals je al zegt... Ikzelf zou het geen probleem vinden, maar ik mag nog niet achter het stuur van een auto zitten :+
 
Ik denk dat als het een weekend wordt, (ala speelmansplaten stijl8) ) dat mensen het er wel voor over hebben om dat stuk te rijden??
 
Zou super vet worden, maar stel zondag wordt een vrije sprint, kunnen dan niet sbo deelnemers ook deelnemen (die wel nederlands zijn) dan zou het helemaal gruwelijk zijn en kan je op best wat mensen rekenen, vanuit alle kanten van het land zuid midden en noord is de afstand ongeveer gelijk als ik het goed voor me heb.
 
meinz...

pikeheat heeft naar mijn mening volledig gelijk!!!

het lijkt mij dan ook supervet om mee te doen omdat ik ook nog geen SBO lid ben (vanaf volgend jaar)

superidee verder mensen!!

groet jeroen ;)

9||6
 
ja, maar de start kan ook naar het terrein er achter verplaatst worden waar normaal het vrij sprinten op z'n Duits is. Dat is een stuk vlakker
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top