SBO Sprints - Algemeen vragen topic...

Status
Not open for further replies.
3.5 Keuze en montage van de uitlaat is vrij. Gebruik van goed en voldoende dempingmateriaal is verplicht (uitgezonderd schottendempers).
 
Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet aanzienlijk verandert ten opzichte van het originele gehomologeerde model.

Ik heb een aerox voorvorkje in me speedfight gehangen, maar zithoogte is niet veranderd, dus geen probleem voor de Scooter 70 klasse neem ik aan?
Volgens mij is de wielbasis wel een klein beetje korter nu..

Graag het maar even voor de zekerheid :)
 
regel 1.8: Wijzigingen aan het frame en/of motorblok mogen de wielbasis en zithoogte niet aanzienlijk verandert ten opzichte van het originele gehomologeerde model.


Word niks over de voorvork gezegt dus....
 
Moet de medische keuring door een keuringsarts persee gedaan worden? Ik neem aan dat elke huisarts het lichamelijk onderzoek kan uitvoeren..



Ik zou het graag willen weten, zodat ik z.s.m. dan naar de huisarts kan ipv. een 2 weken wachten en dan naar het ziekenhuis..
 
Moet de medische keuring door een keuringsarts persee gedaan worden? Ik neem aan dat elke huisarts het lichamelijk onderzoek kan uitvoeren..



Ik zou het graag willen weten, zodat ik z.s.m. dan naar de huisarts kan ipv. een 2 weken wachten en dan naar het ziekenhuis..

Bij mij deed me huisarts het niet simpelweg ondat die het te druk had. Dus toen maar naar SMA geweest voor 90 euro.

edit: Een normale sportkeuring kan gewoon door een huisarts gedaan worden.
 
raymond en inne bedankt, ben net met dat formulier langs de huisartsenpraktijk geweest, en kan volgende week terecht gelukkig!
 
regel 2.2 Keuze en montage van voorvork, velgen, vering en remmen zijn vrij.

dus dat mag gewoon.

Ja, dat las ik ook, maar dat beinvloed natuurlijk wel de wielbasis (mono-vork van Speedfight steekt nog een stukje naar voren namelijk)

Wie o wie kan het met 100% zekerheid zeggen? :?
 
Wanneer word de agenda bekend?
de precieze datum van de sprints enzo?


Gr Bas
we zijn als stichting afhankelijk van gemeente en circuit eigenaren.
daarbij komt ook nog eens dat we eerst de race kalender moeten hebben voordat ik alle sprints kan plannen.
dit omdat een racedag niet zomaar verplaats kan worden en een sprint wel.
neemt niet weg dat we allebij de kalenders verspreid zullen zijn over het hele jaar, met een streven van 10 races en 10 sprints.

heb dus even geduld aub
wij proberen met de kampioenshuldiging beide kalenders klaar te hebben ook al is het onder voorbehoud.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top