SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 5

Status
Not open for further replies.
voor de rest. voor de garage warmdraaien en dan met een laag toerental drop uit en knallen in de polder zonder dat er politie komt +ralf+

Vet hoe kan je rijden met laag toerental :love:
Me koppeling pak pas bij de 8k en als je dat vergelijkt met een auto is dat best hoog-:-

Hehe :*
 
mwoah auto's kunnen ook best hoogtoerig zijn hoor
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Jk1kwPvUE3w&feature=related"]YouTube - Porsche Carrera GT[/ame]
 
Linnerweg bedoel je ? Was een maand geleden echt ideaal toen mocht er nog geen verkeer komen }) Komen jullie van het weekend maar eens richting echt :henko:

Van uit Linne is dat de Bergerweg:p Was toen idd perfecte testweg:W
Maar wat is er in echt dan?
 
Heb precies vanaf voor de ''grote'' ingang van mijn schuur het begin van een prive weg :)

Buitegewoon! kan ff testen, sleutelen etc + dat de meeste mensen hier uit de buurt er totaal geen probleem mee hebben.
 
Hehehe, ik heb het een keer geflikt in de tuin van Robinsr50, 2 sprintscooters warm laten draaien en ontluchten voor de volgende dag, waren ze niet zo blij mee toen die dingen rond 23:30 nog stonden te pruttelen...+pippi+

Die wileenbmw3serieoppapasnaammaaristochteduurduswordeenpeugeot306cc trekt gewoon een burnout in de steeg :D:D:D:D WHAHAHA.

Komt iedereen boos schreeuwend naar hem toe dat er kinderen liggen te slapen (19:00). En zijn ouders vonden het gewoon prima :winner:
 
Last edited:
haha zo ver ben ik voorlopig nog niet :p ik zou hem dan in delen in dozen moeten stoppen en die dan in de vaart in gooien. want voorlopig staat hij nog niet op wielen.
 
@ vasco

Nee maandag helaas niet, dus geen tosties voor jullie hehe
KMoet werken anders kwam ik zeker mee, lelystad zorg ik voor de tosties.

en nee niet voor iedereeen ;)

maar hoop dat het wat word , want wat een kut weer afgelopen dagen,
en dan vanuit maastricht 3 uur rijden :p
 
Voor wie snel is... er zijn drie startplaatsen vrijgekomen voor de SBO sprints. De reservelijst is ondertussen volledig leeg en inschrijfgeld betalen = ingeschreven !
 
@ vasco

Nee maandag helaas niet, dus geen tosties voor jullie hehe
KMoet werken anders kwam ik zeker mee, lelystad zorg ik voor de tosties.

en nee niet voor iedereeen ;)

maar hoop dat het wat word , want wat een kut weer afgelopen dagen,
en dan vanuit maastricht 3 uur rijden :p

Aah, dat is jammer...

Dan maar in Lelystad tosti's van chef Thijssen 8)

Nog bedankt voor die Tip van de compresser, heb nu al 27 SAE.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top