SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 5

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

@ orange max zegt :

beunen is niet erg,
je moet alleen wel weten wat je doet !




Je praat met ervaring :W Atthans als ik @ jullie page kijk ;).



:* (positief bedoeld hoor) ;)
 
Uhm waarom nu Banken?
Het weer is nu totaal anders dan dat het in April zal zijn;)
Nja je kan het wel globaal goed zetten natuurlijk:*

Of je moet bezig blijven met banken/testen.
Niet nu gaan banken en dan denken dat je op Meppel een perfekt blok hebt...
 
als je je vermogen goed kan zetten en t toerental weet wat je draaien moet is t in april gesneden koek lijkt me, sproeier + rollen goed zetten en klaar..

heb dit weekend getest met me voorvelgie, maar die heb ik blijkbaar wat tever afgedraait :( bij de eerste wheelie was die stuk :'(

Broken%20Rimmage%20003.jpg
 
ff antwoorden op vragen uit vorige topic;)

@Tiffie: 98KG! Maar rij zelf niet op de sprinter, maar gewoon voor de lol in scooter70.

@jordi#130: klopt idd, daarom wil ik alles eerst zelf grondig gaan testen voordat er iemand anders op komt te rijden:)


@Ruud: Dat ziet er wel erg ziek uit:eek: alleen hap ik volgens mij een beetje erg en is dit een autovelg ofniet?
 
Ik vind iedereen gewoon zwaar gestoord, beetje plaatjes kijken op het forum, lekker je velgen gaan frezen etc en dan dit soort gevolgen zien...

Als je dan harder wilt, zoek dan naar meer vermogen, maar niet ten koste van je eigen, maar ook andermans veiligheid als je velg in 300 stukken vliegt...

Hoop ook echt dat dat niet mag gaan rijden dit seizoen, denk even gezond na.
 
als je je vermogen goed kan zetten en t toerental weet wat je draaien moet is t in april gesneden koek lijkt me, sproeier + rollen goed zetten en klaar..

heb dit weekend getest met me voorvelgie, maar die heb ik blijkbaar wat tever afgedraait :( bij de eerste wheelie was die stuk :'(

Broken%20Rimmage%20003.jpg


zo moet het met elke gefreesde of aangepaste velg gaan...

Leuk als het op de baan was gebeurd met 300 man langs de kant en een andere rijder naast je:L
 
Bob je kan ook overdrijven he. Er zijn sommige die tever gaan of onverantwoord bezig zijn, maar velgen worden al jaren afgedraait en uitgefreest en ook mee gereden.

Ik ben net bezig geweest aan me kappen, helaas heeft me schuurmachine het begeven! Maar even een nieuwe voet besteld en dan kan ik weer vrolijk verder. Heb een beslissing gemaakt met me binnenkap die menig mens niet leuk gaat vinden :X maja dan heb ik wel een scooter die af is op 13 april :p

En wat betreft banken, met een beetje geluk mag ik hier bij de lokale dealer elke zaterdag voor een sprint komen banken (gratis) en wilt hij zelf ook mee gaan!
 
ja dit kostte me hongerleijer 2 voortanden, kon bijna een ander zoeken, nouja zwemmen meer vissen in de zee he :)
 
Heerlijk hoe iedereen direct zit te happen. Voor als nog is het idd. bloedlink als er bij 100kmh een velgrand af rost oid.... dan krijgen we nog rare taferelen dit jaar. Moge we hiervoor behoed zijn, zou een zwarte pagina zijn in het SBO boek *D
 
Bob je kan ook overdrijven he. Er zijn sommige die tever gaan of onverantwoord bezig zijn, maar velgen worden al jaren afgedraait en uitgefreest en ook mee gereden.
QUOTE]

Velgen worden inderdaad al lang afgedraaid, alleen als je 3 jaar terug kijkt met de tijden en de tijden die nu gereden worden. Zit er ook een erg groot verschil in. Als je kijkt naar de velgen die 3 jaar geleden gefreest waren, ik heb ze toen niet zo extreem gezien als wat je nu ooit ziet. Het gaat allemaal harder en de mensen halen ook steeds meer materiaal weg, ooit houd het ergens op. Beter laat je 100 gram op de velg zitten voor de veiligheid en zoek je een half pk erbij dan ben je er ook.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top